Avatar billede brandrup Nybegynder
04. oktober 2001 - 11:47 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Kazaa eller lignende til Linux

ER der nogen der ved, om der findes et program som KAzaa eller morpheous til fasttrack netværket til Linux. Jeg ved Limewire til gnutella findes til linux, men er der nogen der har hørt om et p2p til fasttrack netværket til linux?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
04. oktober 2001 - 11:57 #1
Jeg kan ikke hjælpe dig med ovenstående

Men du kan hente AGsatelite på www.audiogalaxy.com, det er lige så godt som dem du spørger til, og skulle kunne bruges på linux.
Avatar billede brandrup Nybegynder
04. oktober 2001 - 12:43 #2
Så vidt jeg kan se hos audiogalaxy, er der kun musik der.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
04. oktober 2001 - 12:49 #3
ja ok, det har du ret i
Avatar billede coderdk Praktikant
04. oktober 2001 - 14:20 #4
Avatar billede brandrup Nybegynder
04. oktober 2001 - 15:26 #5
Ja, limewire kender jeg, men mit spørgsmål går jo på om der findes en klient til fasttrack netværket der kan køre på linux?
Avatar billede coderdk Praktikant
04. oktober 2001 - 15:38 #6
Nej der findes ikke en linux klient der kan bruger fasttrack systemet - det er indtil videre kun licenseret til KaZaa (som er fasttrack selv), grokster og musiccity - alle er windows klienter.
Avatar billede mikkelfunck Nybegynder
05. oktober 2001 - 13:51 #7
du kan da bruge edonkey2000

www.edonkey2000.com

de har en linux GUI klient. Det tilhører ikke fasttrack licensen, men kan godt og vel det samme.

mikkel