Avatar billede rex Nybegynder
26. maj 1999 - 20:49 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Driver / program søges

jeg har en hp scanjet scanner men mangler programmet der hedder scandisk v. 2.8 er der nogen der kan hjælpe på forhånd tak
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
26. maj 1999 - 21:07 #1
scandisk er du helt sikker påat det hedder det, da scandisk (er en del af Windows)
Avatar billede bug Nybegynder
26. maj 1999 - 21:16 #2
hp scanjet software kan da downloades - ihvertfald drivere til scanneren (twain) fra www.hp.com.

/BuG\
Avatar billede rex Nybegynder
26. maj 1999 - 21:22 #3
ja den hedder scanjet II p V. 2.8
Avatar billede theartist Nybegynder
26. maj 1999 - 22:10 #4
ja men der skal du betale for den. hvis du ikke vil det, kan du søge på Altavista på hp scanjet software, så kan du sikkert finde en ældre version et andet sted end www.hp.com (fra dengang det var gratis). det var vist cirka ver. 2.5 og den fungerer altså Ok på min computer.