Avatar billede ulf Nybegynder
04. oktober 2001 - 08:56 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Frontpage Express i Windows 2000 P!

Hej,

Er det ikk muligt at installere \"FrontPage Express\" i Windows 2000 Professional. (hvis man nu ikke er ejer af storebroderen \"Microsoft Frontpage\")

På forhånd tak...

Ulf
Avatar billede freeman Nybegynder
04. oktober 2001 - 09:03 #1
jo, det skulle jeg mene.. Jeg mener at man kan vælge den med når man installere Internet Explorer
Avatar billede apollo69 Nybegynder
04. oktober 2001 - 09:29 #2
Jo, det kan du godt.
Avatar billede freeman Nybegynder
04. oktober 2001 - 09:54 #3
Nu ved jeg godt at det er et \"Frontpage\" spørgsmål, men jeg vil nu alligevel anbefale dig at hente firstpage fra www.evrsoft.com
Det er en virkelig godt editor til at \"rette\" html som frontpage har ødelagt.

Jeg bruger selv ofte frontpage, men jeg mener at man så virkelig har brug for en god editor.. og så er den gratis + den indeholder mange smarte scripts som man kan bruge.. meget nemt !
Avatar billede freeman Nybegynder
04. oktober 2001 - 10:58 #4
takker for points :-)
Avatar billede rodding Juniormester
29. november 2001 - 21:04 #5
Hvis jeg lige må koge lidt op under spørgsmålet igen.
Jeg har lige installeret IE5.5 ovenpå ver 5.0 uden at få mulighed for at tilvælge FrontPage Express.
Hvordan hænger det sammen?