Avatar billede dnp Nybegynder
04. oktober 2001 - 00:26 Der er 13 kommentarer

NOKIA 3310

JEG HAR KØBT Flasherkabel til Nokia .
JEG SKAL UNLOCK MIN MOBIL NOKIA 3310.
KAN DER NOGET HJELPE MIG MED PRG.
1000 TAK.
Avatar billede koep Nybegynder
04. oktober 2001 - 00:28 #1
Forkert katagori makker!

Hvor gammel er din Nokia 3310?
Avatar billede burningice Nybegynder
04. oktober 2001 - 00:29 #2
jeg kan kun henvise til ekspertens regler, vær så venlig at luk spm igen
Avatar billede koep Nybegynder
04. oktober 2001 - 00:31 #3
Er den over ½ år er det godt nok. Men du må ikke unlocke den får den er et halvt år gammel
Avatar billede whatever Nybegynder
04. oktober 2001 - 00:49 #4
Koep > Så vidt jeg ved er det ikke ulovligt at unlocke sin mobilos inde 6 måneder.
Avatar billede koep Nybegynder
04. oktober 2001 - 00:52 #5
hvem har sagt det var ulovligt?
Avatar billede whatever Nybegynder
04. oktober 2001 - 01:20 #6
koep > Hvad mener du med:
\"Men du må ikke unlocke den får den er et halvt år gammel\"

For mig lyder det som om du mener, at det er ulovligt.

Måske tager jeg fejl. Hvis ja, hvad mente du?

dnp > Så luk da det spørgsmål.
Avatar billede lmc Nybegynder
13. oktober 2001 - 09:23 #7
Passer altså ikke det i siger, at det er ulovligt at unlock sin telefon. Man er bare bunden af det et halv år. Jeg har et program der åbner Nokia 3310, hvis du vil ha\' det DNP, det er bedste på market.

Hilsen LMC
Avatar billede christoballito Nybegynder
14. oktober 2001 - 13:28 #8
forkert kategori sorrry.

:(
Avatar billede bella-notte Nybegynder
09. januar 2002 - 01:07 #9
Man må godt lukke sin mobil inden 6 måneder, det koster bare!
Avatar billede burningice Nybegynder
09. januar 2002 - 14:43 #10
du kan ringe ind til det firma du har abonnement, ja... men at unlocke den med et program og flashkabel det er ikke lovligt
Avatar billede lus-himmelvralter Nybegynder
04. september 2002 - 11:43 #11
Det er ik ulovligt at få unlocket sin mobil tjek bare på www.simlock.dk
Avatar billede -sonix- Nybegynder
22. september 2002 - 11:34 #12
Hejsa..

Inde på www.simlock.dk Kan deunlocke din mobil telefon..

//sonix
Avatar billede snuppy2002 Nybegynder
08. november 2003 - 06:27 #13
hallo til alle de hjerner som tror det er ulovligt at unlocke sin telefon, og til dem der tror det koster noget, det koster ik en skid, og det er gansk lovligt, og det kan gøres helt gratis her fra http://www.gratisunlock.dk/
mvh. rené