Avatar billede jeslau Nybegynder
03. oktober 2001 - 22:12 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Webhotel med IMAP.

Hvilket - bortset fra www.azero.dk  - har en perfekt fungerende epost-/webhostserver med IMAP funktioner og som også sælger webhotelplads der understøtter PHP/MySQL/Webmail/Webmailredigering (konto)?

Definer venligst jeres svar ud fra erfaringer eller andet som er skrevet et 3. sted.
Avatar billede bacardil Nybegynder
03. oktober 2001 - 22:30 #1
Vi gør det.. Næsten alle gør det vist.

men ellers kig på www.find-webhotel.dk

n.b:  Hvad mener du helt med Webmailredigering?
Avatar billede jeslau Nybegynder
05. oktober 2001 - 10:10 #2
Vi ønsker ingen hosting hos web-sale.dk.

Svaret vi leder efter er noget i den retning her: abusiness.dk gør ikke,
azero.dk gør - men deres system virker ikke,
**.dk gør og deres system virker perfekt,

osv.

Vi giver ikke 60 point for et link som jeg selv skal bruge 1 time på at finde ud af om enkelte webhoteller har eller ikke har IMAP - sorry.
Avatar billede bacardil Nybegynder
05. oktober 2001 - 10:35 #3
Okey, men så fut ud og find det.
Avatar billede killifish Nybegynder
05. oktober 2001 - 21:31 #4
www.enavn.dk Jeg har ikke erfaring med MySQL hos dem, men deres webmail fungerer upåklageligt, webadmincentret og PHP ligeså :o)
Avatar billede macbeth Nybegynder
06. oktober 2001 - 15:21 #5
Som bacardil vil jeg også gerne vide hvad du mener med Webmailredigering. Mener du at der skal være et mailadmin-system ?
Avatar billede jeslau Nybegynder
06. oktober 2001 - 15:40 #6
Ved webmail redigering mente jeg at man skulle kunne oprette og definer og slette pop3 kontoer.
Avatar billede jeslau Nybegynder
06. oktober 2001 - 15:50 #7
Barcardil

Det er netop sådan en kommentar der giver IT branchen et dumt og dårligt ry.

Taler/skriver du ligeså til dine kunde i den tone?
Avatar billede bacardil Nybegynder
07. oktober 2001 - 14:50 #8
jeslau> Kan jeg sq ikke se, men du kender måske ikke forskel på arbejde og fritid? Dette her bruger jeg fritid på, mens jeg bruger arbejdstid på kunderne.

Men jeg kan ikke se at du ikke selv skulle kunne lede efter din udbyder uden at vi skal søge for dig.

Du gider ikke at bruge tid på det, men hvorfor skulle vi andre?
Avatar billede jeslau Nybegynder
08. oktober 2001 - 03:09 #9
Det kan jeg godt svare dig på: 60 point f.eks !
Avatar billede bacardil Nybegynder
08. oktober 2001 - 07:46 #10
Hmm.. syntes nu ikke at de 60 point er meget hvis man først skal ud og søge info og derefter bruge tid på at liste og kommentere hver. Det kan hurtig tage små 30-50 min.  :o)

Det er nok derfor ingen har svaret kun macbeth som ingen erfaringer har med dem.

Men når udbyderens mailserver er stabil, så vil IMAP jo normalt også være det. Og det er vist MEGET få udbydere der har en ustabil mailserver.
Avatar billede tommyf Nybegynder
10. oktober 2001 - 19:16 #11
http://www.host.sk/info.php
^^ Fandt lige den her, den er gratis, men det har du jo heller ikke nægtet at den må være :-p
Avatar billede jeslau Nybegynder
10. oktober 2001 - 19:28 #12
tommyf - tak for linket, men der er valgt et webhotel som siger de kan løse vores problem.
Avatar billede jeslau Nybegynder
10. oktober 2001 - 19:28 #13
lukker