Avatar billede Kengun Praktikant
03. oktober 2001 - 22:09 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

3D Studio Max R3 FEILMELDING :-(

Hva har jeg gjort for noe galt nå da? Når jeg forsøker å starte 3D Studio Max R3 så får jeg denne feilmeldingen: \"Interactive 3D Renderer initialization failed.
Please check your devise settings by using the -H command line option. [OK]\" - Deretter lukker programmet. Hva kan jeg gjøre?
Avatar billede amd_trucker Nybegynder
03. oktober 2001 - 22:23 #1
lav en genvej til 3dsmax, og tilføj -H til sidst i stien, vælg software...når den spørg
Avatar billede Kengun Praktikant
03. oktober 2001 - 22:29 #2
Hmmm. Får det ikke til å fungere :-/ Ved ikke om jeg gør riktig det du sier. Er genvej det samme som \"snarvei\" (som man klikker på for å starte programmer)? Skal jeg innsette -H før eller etter .exe?
Avatar billede Kengun Praktikant
03. oktober 2001 - 23:02 #3
Jeg har nå fått programmet til at fungere igen :-) - Først avinstallerte jeg programmet, og det forsøkte jeg tidligere også uten at det fungerte. Den siste gang gikk jeg også inn og slettet mappen/folderen der programmet var. Så innstallerte jeg programmet på nytt, og DA fungerte det. Jeg brukte altså ikke ditt tips, men jeg gir deg alligevel 10 points for ditt tips :-) - Takk for at du forsøkte å hjelpe meg.
Avatar billede Kengun Praktikant
03. oktober 2001 - 23:03 #4
Heh :-) - Du må svare hvis du vil ha 10 points :-)
Avatar billede cheater Nybegynder
14. oktober 2001 - 00:17 #5
10 pts? - du har vist røget noget som du ikke burde! :/
Avatar billede sandeq Nybegynder
19. oktober 2001 - 14:01 #6
Du skal afinstallere dit 3D studio max 3R...
( Du har valgt et forkert chipset )
når du starter 3D studio Max for først gang bliver du bedt om at vælge hvilke driver du vil bruge...
Brug standart driverne

er det forstået ?