Avatar billede juhl0 Nybegynder
03. oktober 2001 - 17:11 Der er 8 kommentarer og
3 løsninger

Terratec Sound 128i

Hvor finder jeg en driver til et Terratec Sound 128i lydkort?
Avatar billede lrp Nybegynder
03. oktober 2001 - 17:14 #1
www.terratec.net. Vælg \"Drivers\" og derefter \"128 i PCI\".
Avatar billede juhl0 Nybegynder
03. oktober 2001 - 17:29 #2
hvorfor vil den ikke godtage driveren? Mangler der noget eller hvad?
Avatar billede hathor Nybegynder
03. oktober 2001 - 17:33 #3
svært at sige .. hvilken fejl giver den??
Avatar billede juhl0 Nybegynder
03. oktober 2001 - 17:35 #4
den spørger blot om jeg vil deaktivere enheden???

da den valgte driver ikke passer til???

det er sku da underligt
Avatar billede hathor Nybegynder
03. oktober 2001 - 17:43 #5
Kører du winxp?

tjae.. normalt kan du ignorere at driveren ikke er skrevet til den valgte enhed. Der sker foreksempel en gang ud af hundrede at windows ikke mener at det er den rigtige driver, selv om det er.

Hvis du er sikker på at det er den rigtige driver til det rigtige lydkort, bør du bare prøve at installere den. Hvis det er en pakket fil, er det muligt at du har en installationsfil du skal køre Nogen gange er det bedste at:

Egenskaber for denne computer -> enhedshåndtering -> find dit lydkort -> egenskaber -> driver -> opdater driver -> find driveren -> tving installationen igennem.

Avatar billede juhl0 Nybegynder
03. oktober 2001 - 18:02 #6
Ja det ved jeg!!! men jeg kan ikke tvinge installationen igennem??? Tror du det hjælper lige at formatere en gang? For jeg burde da kunne vælge driveren ikke? Men er der en der gider tjekke om drivere filen indeholder de filer som den skal?
Avatar billede bbs Nybegynder
03. oktober 2001 - 18:08 #7
Avatar billede juhl0 Nybegynder
03. oktober 2001 - 20:08 #8
ja men jeg har ikke xp??? er der nogle der ligger inde med et program som selv installere driveren???
Avatar billede juhl0 Nybegynder
03. oktober 2001 - 20:09 #9
Hvis der er en der kan hjælpe emd problemet inde 1 time, så er der 200 points at tilbyde!!1
Avatar billede noteit.dk Nybegynder
06. oktober 2001 - 13:05 #10
juhl0 - hvorfor har du gang i 2 spg?

http://www.eksperten.dk/spm/116808
Luk lige et af spg, tak!

/noteit.dk
Avatar billede bbs Nybegynder
10. oktober 2001 - 21:28 #11
Takker for points :)