Avatar billede javajava Nybegynder
03. oktober 2001 - 13:53 Der er 11 kommentarer

Under mappe...???

Hej EKSPERTER.

Jeg har uploadet min hjemmeside og vil i den forbindelse lige spørge om et par ting.

Hvis jeg har en mailform, på en af mine sider og jeg gerne vil have at der ved send bliver åbnet en anden hjemmeside som jeg har lavet, hvordan gør jeg så det?

Jeg har mailformen fra http://www.wservice.dk og der skal jeg skrive navnet på den side som skal åbnes efter send.

Skal denne side ligge i en form for under mappe eller hvordan...???

Jeg håber at i vil hjælpe mig da...!!!

Hilsen javajava.
Avatar billede klatten Nybegynder
03. oktober 2001 - 14:17 #1
Kan ikke komme ind på den side, du linker til. Kan du ikke copy/paste din kode og poste den her?
Avatar billede javajava Nybegynder
03. oktober 2001 - 14:22 #2
jeg har ikke koden, den bliver lavet automatisk, når man skriver hvilken side, man skal gå til efter der klikket på send knappen.

Mit problem er om jeg skal hve en eller anden form for under mappe hvor denne side skal ligge i, for at det virker...???
Avatar billede klatten Nybegynder
03. oktober 2001 - 14:22 #3
Kom lige ind alligevel...langsom server :-)

http://www.wservice.dk/wservice-dk/opmail.asp
På linket skal du jo indtaste adressen til den side, der skal åbnes efter submit. Det skal alstå bare være en eller anden html side!
Avatar billede klatten Nybegynder
03. oktober 2001 - 14:23 #4
Det skal ikke en undermappe til!!!
Du kan for den sags skyld, sige at den skal åbne www.playboy.com efter submit!
Avatar billede javajava Nybegynder
03. oktober 2001 - 14:24 #5
Min mappe som jeg loader op til serveren hedder /web og i den ligger alle mine filer, kan man lave en under mappe i den mappe...???
Avatar billede javajava Nybegynder
03. oktober 2001 - 14:26 #6
men alle mine sider hedder det samme ude på nettet, de skifter ikke navn i statuslinien, selv om der skiftes side.

Jeg håber du forstår...???
Avatar billede klatten Nybegynder
03. oktober 2001 - 14:45 #7
Giv mig lige et link til din hjemmeside, så vil jeg sikkert forstå, hvad du mener
Avatar billede javajava Nybegynder
03. oktober 2001 - 14:54 #8
Jeg har ikke lyst til at give linket til hjemmesiden, da den ikke er færdig endnu...

Men det jeg prøver at fortælle dig er at når man f.eks. skriver http://www.eksperten.dk og derefter klikker på noget ændrer statuslinien sig til f.eks. http://www.eksperten.dk/spm/116638 som er denne side.

Det sker ikke på min hjemmeside og det er jo derfor at jeg ikke kan skrive hvad side man skal gå til efter submit...
Avatar billede klatten Nybegynder
03. oktober 2001 - 15:02 #9
OK, din hjemmeside er opbygget i frames?
Avatar billede klatten Nybegynder
03. oktober 2001 - 15:02 #10
Mail mig evt. link til din hjemmeside på cbarsoe@hotmail.com (skal nok være diskret)
Avatar billede klatten Nybegynder
29. oktober 2001 - 12:05 #11
Ta\' og luk dette spm. !