Avatar billede slay Nybegynder
02. oktober 2001 - 20:47 Der er 5 kommentarer

.gl domæner

Er der nogen der ved hvor man kan registrere .gl domæner? Altså domæner tilknyttet grønland.
Avatar billede hojben Novice
02. oktober 2001 - 20:50 #1
www.speednames.gl

gl - Greenland
Special requirements: no
Minimum number of characters allowed: 3
Maximum number of characters allowed: 255

Year  USD
1  344
2  59
3  59
All prices in US Dollars if not stated otherwise. VAT: Denmark and Singapore customers must add 25% moms and 3% GST, respectively, on all charges.

Alle kan regge.
Avatar billede koep Nybegynder
02. oktober 2001 - 20:50 #2
Der er mange danske internet firmaer der gør det men du kan selv gøre det på http://www.nic.gl/
Avatar billede dr.m Nybegynder
02. oktober 2001 - 20:51 #3
Avatar billede koep Nybegynder
02. oktober 2001 - 20:51 #4
Forresten skal du lige vide at det kan TAGE lang tid, mit .gl domæne tog 3 måneder om at blive registreret
Avatar billede hojben Novice
18. januar 2002 - 15:04 #5
spørgsmål er besvaret...

accepter og luk