Avatar billede bondekongen Nybegynder
02. oktober 2001 - 19:01 Der er 6 kommentarer

Program ?

Hejsa..
Jeg vil lige hører om der er nogle der ved, hvilke programmer der bliver brugt til opsætningen af f.eks. en reklameannoce se i et mode blad eller f.eks når et firma sender en bruchure ud ?

Altså hvad for et program sådan nogle reklame firmaer bruger når de skal have deres grafik overført til f.eks en a4 side ?
Avatar billede osaka_san Nybegynder
02. oktober 2001 - 19:19 #1
Adobe Photoshop

Quark Express

Adobe Illustrator

Adobe Indesign

er som regel nogle af dem der bliver taget i brug i den process du snakker om

Mvh.
Oscar Eg Gensmann
Avatar billede Slettet bruger
02. oktober 2001 - 19:21 #2
Eller Corel Draw
Avatar billede retaxes Nybegynder
02. oktober 2001 - 20:58 #3
Indesign Ruler, Quark defeated
Avatar billede claus.arndt Nybegynder
03. oktober 2001 - 01:22 #4
Adobe Pagemaker
Avatar billede gehrke Nybegynder
25. oktober 2001 - 15:11 #5
retouche arbejdet foretages for det meste i photoshop, når billedet så er blevet rigtigt pænt så gemmes det som tif eller eps og hentes ind i pagemaker/indesign eller for mac-folket Quark.
Avatar billede Slettet bruger
31. marts 2002 - 15:45 #6
Lukker du snart spørgsmålet?