Avatar billede sukos Juniormester
02. oktober 2001 - 17:17 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

brugermapper

Hvordan oprettes de på en 2000 server?
Avatar billede sukos Juniormester
02. oktober 2001 - 17:51 #1
ØHM, til et lokalnetværk!
Avatar billede retaxes Nybegynder
02. oktober 2001 - 19:05 #2
Højreklik et sted på skrivebordet og vælg ny mappe, når mappen er omdøbt går du ind og sharer den til brugeren!
Avatar billede stellanova Nybegynder
02. oktober 2001 - 20:01 #3
Nu har jeg ikke selv sat serveren op, den kan godt ses på netværket, men be\'r om et password, når man vil ind på den.
Hvor finder jeg det password på serveren?
Avatar billede stellanova Nybegynder
02. oktober 2001 - 20:12 #4
Det er min ven henning, som ejer puteren, og derfor er det ham jeg skriver for lige nu!
Selvom det er jo noget ged!!!!!

Det ser jo ud som om at jeg har to brugere, og det var sgutte meningen!

Har prøvet at kikke lidt i 2000, efter opsætningen, men har ikke fundet ud af det, og i dag fortalte han (henning) at der havde været en anden og kikke på det også, og han fandt heller ikke lige ud af det!
Da henning så kommer hjem til mig, laver jeg spm\'et for ham.
Vi kommer så i tanke om at han faktisk engang var blevet oprettet, i \"samråd\" med mig, og prøvede så at logge ind som stellanova, og det virkede!

Vi er så senere gået hjem til ham og spise, og så sidder jeg sgu\' her og svarer som ham!

Ville blot hjælpe ham, men bliver vel formodentlig slettet!

Men okay, eksperten vil jo stadig være den samme!!!

Iøvrigt vil http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=nikolajdu (nikolajdu) garanteret gerne stille op og svare for os begge to!!!!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
02. oktober 2001 - 21:55 #5
Jeg må hellere skynde mig at sige at Sukos er min onkel og Henning er vores fælles gamle kollega. Hennings brugernavn er i øvrigt også lig med hans hjemmesides.

Anyway er der altså ikke tale om 2 brugere, men min klodsede onkel (som ikke længere skal male mit soveværelse, men mit nye computerrum, da vi har rykket lidt rundt) og så Henning vores aldrende tidligere kollega.

/Nikolaj
Avatar billede sukos Juniormester
02. oktober 2001 - 22:11 #6
Tak nik!

Problemet er jo iøvrigt at JEG ikke kender win2000, (ligesom henning!), og hvor styrer man så passwords for lokalnetværket???
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
02. oktober 2001 - 22:13 #7
Hvis du logger ind som administrator på serveren kan du dele mapperne efter behov og evt ang password. Sårn er det i hvertilfald i XP.
Avatar billede retaxes Nybegynder
02. oktober 2001 - 22:24 #8
Det er jo et helt familiefortagende ;o)

Tager man hensyn til udenforstående?
Avatar billede sukos Juniormester
02. oktober 2001 - 22:56 #9
Jow, det gør man da!!!

Spm var aldeles forkert formuleret, men korrekt svaret af retaxes, så vi lukker lige her!!!!

stellanova kommer formodentlig med nogle spm i denne kategori i fremtiden.

Avatar billede sukos Juniormester
02. oktober 2001 - 22:58 #10
SIden det er et computerrum, så kan jeg jo nok overtales til at male lidt, dudu!

RING
Avatar billede retaxes Nybegynder
02. oktober 2001 - 23:02 #11
Takker for pointene ;o)

www.fotx.net/retaxes
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
02. oktober 2001 - 23:04 #12
Ja, da du må komme forbi, se det og se på det, for jeg er lidt i tvivl om hvorn det fikses nemmest. Jeg slår på tråden.