Avatar billede ibm Nybegynder
15. februar 2000 - 18:23 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hjemmesider/PowerPoint

Jeg vil gerne vide om der er mulighed for at lægge et diasshow fra PowerPoint ud på min hjemmeside
Avatar billede einstein Nybegynder
15. februar 2000 - 18:36 #1
Jep det er der skam...
Når du har lavet din presentation
Trykker du bare "filer" og "gem som webside" mere enkelt kan det næsten ikke blive..
Avatar billede ibm Nybegynder
15. februar 2000 - 18:56 #2
Hej Einstein

Tak for dit hurtige svar, men jeg arbejder i Win95 og der får jeg ikke valgmuligheden for at gemme som Website i funktionen "gem som"
Avatar billede dkkarpen Nybegynder
15. februar 2000 - 20:33 #3
Det er fordi din version af Powerpoint ikke understøtter funktionen.
Avatar billede mortenmeyer Nybegynder
23. februar 2000 - 05:09 #4
Jeg har lagt en ppt fil uden konvertering på mit site.  Med IE åbnes powerpoint som et plugin og præsentationen vises i IE helt uden problemer.  Animationer i præsentationen mv. virker helt som de skal.

Det er et eksempel på at B. Gates også kan være en fordel for os!