Avatar billede dennis604 Nybegynder
15. februar 2000 - 18:11 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Er denne Award kendt?

På min hjemmeside, kan I se et link til en award, som jeg for nyligt vandt guld i, er der nogle der kender den??

Adressen på min side er :

http://www.netby.net/Oest/Vaeddergade/Hjemmeside/
Avatar billede fcs Novice
15. februar 2000 - 19:32 #1
Jeps, jeg har selv vundet den, men ikke "gold", som du har fået. Sød side du har ;-)
Avatar billede bromer Nybegynder
15. februar 2000 - 21:02 #2
Ja, og det er en rimelig award, men jeg kan ikke lide, hvor du har placeret den.
Avatar billede razmataz Nybegynder
16. februar 2000 - 15:03 #3
Hold kæft en nifty side!! Den er jo lidt for suveræn... hvad tager du for at lave en side som den?? ... hvor lang tid har det taget??

<--^RaZ^-.

PS: Det er lidt for kult med den der tekst der følger pointeren. :)
Avatar billede dennis604 Nybegynder
16. februar 2000 - 15:20 #4
Tak RaZ,

Siden har taget lang tid, idet den er lavet sideløbende med at jeg har lært Flash, og der er gået mange spændende timer foran skærmen.

Idag vil en side som denne nok tage alt i alt 20 timer incl. billedebehandling, og med en timeløn på 400 kr. ja så løber det op i 8.000 kr. incl. moms.

Er det dyrt?

Dennis
Avatar billede dar Nybegynder
16. februar 2000 - 18:54 #5
Jaaa...OK side...:-)
Avatar billede bocker Nybegynder
18. februar 2000 - 18:52 #6
det er også en rimelig pris, det er faktisk rimelig billig, jeg kender firmaer som tager 1.200,- i timen pr. programmør der bliver sat på hjemmesiden.
Avatar billede fcs Novice
19. februar 2000 - 12:12 #7
Hvorfor accepterer du svaret fra RaZ, men ikke det svar bromer og jeg kom med? Vi svarer sgu da på dit spørgsmål, hvilket RaZ ikke gør!!!!!!