Avatar billede bobbync Nybegynder
02. oktober 2001 - 15:10 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Brug af komponenter

Er der en der har svaret på hvordan man kan gå udenom registreringsdatabasen når man skal bruge en dll fil i stil med at man kan gå uden om ODBC ved databaser.
jeg har ikke mulighed for at registrere filen i regsvr32 blabla.dll da jeg er på et webhotel. Er der en der har svaret på hvordan dette kan lade sig gøre?????
Avatar billede bobbync Nybegynder
02. oktober 2001 - 15:14 #1
jeg mente selfølgelig om der en der kunne svare.
Avatar billede Slettet bruger
02. oktober 2001 - 15:24 #2
Det mener jeg ikke, at man kan!
Avatar billede tmceu Praktikant
02. oktober 2001 - 17:05 #3
Du har sikkert afsat de mange point fordi du desperat håber at det kan lade sig gøre, og det er sikkert derfor du har afvist philip\'s svar.

Men du kan godt glemme alt om at bruge dll filer, uden at registrere dem.

For at du kan bruge en komponent, skal den have et ProgID, denne findes i registreringsdatabasen (efter registrering). Er komponenten ikke installeret, vil du få fejlen \"Server object, ASP 0177 (0x800401F3) Invalid ProgID...\"

Husk at et negativt svar også kan være et korrekt svar.
Avatar billede Slettet bruger
02. oktober 2001 - 17:13 #4
What DID I SAID!!!???!!!???
Avatar billede bobbync Nybegynder
02. oktober 2001 - 19:14 #5
kan man få point tilbage hvis det alligevel kan lade sig gøre??!?
Avatar billede tmceu Praktikant
02. oktober 2001 - 22:15 #6
Ja ja, du kan få alle dem tilbage du gav mig :-)