Avatar billede azzodiac Nybegynder
02. oktober 2001 - 15:09 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Netscape crasher ved java applets

Hejsa.
Jeg kører Redhat 7.1 med Netscape 6.1
Hver gang jeg kommer til en side som indeholder java applets, crasher netscape.
Er der nogen som kender til problemet?
På forhånd tak.
Avatar billede doggybomber Nybegynder
02. oktober 2001 - 15:12 #1
Lol brug da IE!
Avatar billede azzodiac Nybegynder
02. oktober 2001 - 15:27 #2
Lol doggybomber, brug da et OS som ikke crasher hele tiden.
Virkelig konstruktiv kommentar...
Avatar billede vladimirr Nybegynder
02. oktober 2001 - 15:28 #3
LOL
Fuck kan man være en NAR !
Avatar billede jacobchr Nybegynder
02. oktober 2001 - 16:01 #4
Brugte for nogle år siden RH 5.2 og Netscape crashed  en del gange uden grund, hvilket jeg har hørt er en fejl i Netscape. Men mon ikke den skulle være rettet.

Synes næsten at du skulle prøve Mozilla (www.mozilla.org) som er næsten det den samme som NS men bare bedre og lidt længere fremme.
Ellers kan du downloade java-engine og installere den (for at få den nyeste).

Håber det hjælper.

/jacob
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
02. oktober 2001 - 17:06 #5
ikke for noget, men et spørgsmål må kun oprettes en gang :)
Avatar billede thomasledet Nybegynder
02. oktober 2001 - 18:37 #6
jeg har samme problem (RH71 netscape61)... brugte mozilla og tænkte, at jeg da lige ville prøve den nye netscape... med det resusltat, at netscape også har fucket min mozilla, som nu også crasher ved java-applets...
Avatar billede thomasledet Nybegynder
02. oktober 2001 - 23:43 #7
Jeg er villig til, ligesom azzodiac at ofte 60 points til den person, der kan løse problemet. Der er med andre ord 120 points på højkant nu.
Avatar billede azzodiac Nybegynder
02. oktober 2001 - 23:47 #8
Og jeg hæver med yderligere 80 point, så nu giver det 200 point til problem-løseren...
Avatar billede jacobchr Nybegynder
03. oktober 2001 - 14:25 #9
Tror ikke der er så meget at gøre da der stadig er fejl i java-enginen til linux version se evt;
http://www.linuxlookup.com/html/reviews/software/netscape6.html

Men ellers prøv at bruge Mozilla, som jeg skrev før, da den er noget mere stabil.

/jacob
Avatar billede thomasledet Nybegynder
03. oktober 2001 - 17:03 #10
mit problem er så bare, at jeg allerede kørte mozilla... men da jeg installerede netscape fuckede det min mozilla - så nu virker hverken netscape eller mozilla... øv øv øv.... netscape er noget lort... hvornår mon microsoft sender Internet Explorer ud til linux? det kunne de da godt tage at gøre... det er da deres aller bedste (nogle vil måske endda sige eneste) produkt. Her er der sgu tale om en browser, der dur....

anyways...
Avatar billede jacobchr Nybegynder
03. oktober 2001 - 17:50 #11
thomasledet >> Hvordan var det lige du installerede din Netscape ? (På hvilken Linux) ....

Da det er to forskellige browsere og bliver ikke installeret i samme mapper og skulle da meget gerne ikke have indfyldelse på hinanden.

Ang. IE så håber jeg sgu ALDRIG at den bliver lavet til Linux, da den ikke overholder standarder (jo M$\'s egne), samt den viser HTML men det den \"tror\" der skulle have stået. Men problemmet er at folk TROR, at man kan lave sider i WYSWYG såsom frontpage.

/jacob
Avatar billede jacobchr Nybegynder
03. oktober 2001 - 17:51 #12
rettelse til ;  \"viser HTML\" = \"viser IKKE HTML\"
Avatar billede thomasledet Nybegynder
03. oktober 2001 - 19:35 #13
jeg ved det godt... det er faktisk noget, jeg synes er en god ting ved IE... at den \"gætter\" sig til hvad folk vil... desuden håndterer den tabeller meget bedre end netscape...

jeg installerede netscape via nettet... gennem deres installer-ting... mozilla er installeret med en rpm...
Avatar billede azzodiac Nybegynder
14. maj 2003 - 20:27 #14
De folk som tidligere har svaret og kommenteret kan bare lægge et svar, så fordeler jeg pointene.
Avatar billede azzodiac Nybegynder
27. november 2003 - 13:03 #15
Nå, jeg lukker. :-)
Avatar billede azzodiac Nybegynder
27. november 2003 - 13:03 #16
x