Avatar billede masken Nybegynder
02. oktober 2001 - 11:14 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Automatisk visning af billeder i Outlook

Hvordan undgår man automatisk visning af billeder i Outlook? Problemet er, at den selv åbner alle billeder uden/før at man har valgt en mail.
Avatar billede mile Juniormester
02. oktober 2001 - 14:35 #1
Prøv at gå i menuen \"Vis\" og fraklik \"Indholdsrude\". Jeg er usikker på helt nøjagtigt hvad du mener. Hvis ikke det er indholdsruden, kan du så forklare lidt mere nøjagtig hvor den viser dig billederne ??
Avatar billede masken Nybegynder
02. oktober 2001 - 15:35 #2
\"indholdsrude\" er slået fra.
Når mit e-mail pgrm er åbent, og jeg vælger indbakke, udgøres skærmbilledet (foruden værktøjslinjer, mv.) af 4 \"vinduer\": En der hedder mapper (venstre side), en der hedder kontaktpersoner (venstre side), en der viser alle mine mails i indbakke (højre side) og en der viser den markerede mail i førnævnte vindue.
Dette betyder at man kan læse sine mails uden at dobbeltklikke på dem. MEN dette betyder således også at, hvis mailen indeholder et vedhæftet billede, så åbnes dette automatisk og vises - blot når jeg markerer mailen i \"indbakke\"-vinduet...

Do you follow??? (-:
Avatar billede masken Nybegynder
02. oktober 2001 - 21:06 #3
Okay, her er ikke den store aktivitet.
Avatar billede mile Juniormester
03. oktober 2001 - 08:32 #4
OK - Det lyder som om du har fået en eller anden tåbelig visning sat på. Prøv at stå i Indbakken, og gå i menuen \"Vis\" - vælg \"Definer visning\" eller \"Aktuel visning\" og \"Definer visning\" alt efter om det er en 97, 2000 eller XP du arbejder på. Vælg den visning der hedder \"Meddelelser\" og klik på \"Anvend visning\" og OK. Du får sandsynligvis en dialogbox op, hvor du kan vælge at ignorere indstillinger for aktuel visning, og det skal du bare gøre. Så burde du være tilbage til standard.
Avatar billede masken Nybegynder
03. oktober 2001 - 13:10 #5
Ja, jeg bruger ME, men har alligevel fundet ud af det - inspireret af din forklaring. Mange tak for hjælpen!
(o;
Avatar billede mile Juniormester
03. oktober 2001 - 13:20 #6
Selv tak.