Avatar billede roja Nybegynder
02. oktober 2001 - 00:28 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Netværk og Internet deling

Jeg vil gerne lave et netværk mellem 2 computere med 2 netværkskort i en stationær computer og 1 pcmcia netværkskort i en bærbar computer. Der skal være adgang til internetet fra begge computere.
Jeg har fået forbindelse mellem computerne med et krydset kabel og et program som hedder sygate, men jeg kan ikke komme på nettet ned den bærbar computer,kun med den stationere computer.
jeg har en adsl forbindelse til internettet. Hvad skal jeg gøre for at få den bærbare computer på internettet???.

Avatar billede Lasse Novice
02. oktober 2001 - 00:36 #1
på den stationære skal du inde i noget software(alt afhængig af hvad OS du bruger), sætte en bro mellem dine nætværkskort. Hvilket os bruger du
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
02. oktober 2001 - 00:41 #2
Avatar billede roja Nybegynder
02. oktober 2001 - 00:51 #3
Jeg bruger win 98
Avatar billede roja Nybegynder
02. oktober 2001 - 00:53 #4
Hvordan laver man den bro med win 98??