Avatar billede wiegstar Nybegynder
01. oktober 2001 - 23:11 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Digianswer HCC system disk

er der en der har styre disketten dit Digianswer HCC og som kan lægge den ud et hvor jeg kan downloade den ?
Avatar billede microtec Nybegynder
03. oktober 2001 - 09:00 #1
Er det ikke den, der kan downloades på http://www.digianswer.com/hcc/

Hvis ikke kan du jo kontakte Digianswer, de taler jo Dansk :o)
Adressen, telefon mv. finder du på http://www.digianswer.com/contact_view.asp
Avatar billede wiegstar Nybegynder
03. oktober 2001 - 09:15 #2
Nej det er ikke den, det er et fax program.
Og jo man kan godt kontakte dem, men de vil have 50 kr. for at sende en ny!
Avatar billede microtec Nybegynder
03. oktober 2001 - 09:30 #3
Hvor herre bevars.

Syntes du virkelig 50 Kr. er for meget i administration.

Selv tak.
Avatar billede wiegstar Nybegynder
03. oktober 2001 - 09:34 #4
ja det synes jeg enlig - de kunne jo bare lægge den ud på deres site. Når de kan have et fax program der kan de vel også have deres system diskette, jeg har jo betalt for det én gang.
Avatar billede microtec Nybegynder
03. oktober 2001 - 09:43 #5
Du er selvfølgelig klar over at det vil være et brud på licens-betingelserne, hvis der er en der ligger den ud på nettet ;o)
Avatar billede microtec Nybegynder
26. februar 2002 - 10:30 #6
Tror du ikke godt du kan lukke spørgsmålet igen.
Du må nok indse at du bliver nød til at slippe de 50 Kr. fo den disk.
Avatar billede wiegstar Nybegynder
06. juni 2003 - 13:04 #7
lukker