Avatar billede n0sferatu Nybegynder
01. oktober 2001 - 21:55 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Baggrund får mine vinduer til at hakke !!! 60 Point !!!!

Hej... jeg har det MEGA Problem at mine Vinduer hakker når jeg sætter en ny baggrund ind !!! Jeg kan ikke lukke dem uden at de hakker eller Minimere for den sags skyld...... plz help me buddy\'s !!!
Avatar billede hotpop Novice
01. oktober 2001 - 21:57 #1
ok - slå visning af skrivebordet som webside fra - det tager for mange resourser!
Avatar billede hotpop Novice
01. oktober 2001 - 21:58 #2
Hvis din baggrund er jpg-billeder er det webvisning du bruger :)
Avatar billede n0sferatu Nybegynder
01. oktober 2001 - 22:05 #3
Tak for hjælpen hotpop !!! Jeg havde lige slået den til her idag ;=)
Avatar billede hotpop Novice
01. oktober 2001 - 22:05 #4
Velbekomme og tak for points :)
Avatar billede n0sferatu Nybegynder
01. oktober 2001 - 22:06 #5
Altså det der med Webside... Active Desktop !!!
Avatar billede hotpop Novice
01. oktober 2001 - 22:15 #6
lige netop - ´kunne bare ikke huske den præcise ordlyd :)
Avatar billede n0sferatu Nybegynder
01. oktober 2001 - 22:19 #7
hehe.... jeg kunne stadigvæk bruge det ;=)
Avatar billede Slettet bruger
02. oktober 2001 - 01:36 #8
Det at skulle kører baggrund kræver en del resurser af din cpu ligemeget i hvilken form det køres i. Uden baggrund er absolut det bedste.