Avatar billede crazykiddo Nybegynder
01. oktober 2001 - 18:42 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Et problem her... mangler et main vindue som passe til resten...men

Men jeg kan ikke finde på noget..er sku blank ! og så vil jeg høre om der er nogle af jer der har et ordentligt forslag eller som gider lave et billede.
i vil få jeres credits for det + link på siden.
Tak.
nogle spørgsmål så icq mig 8541254

Kim

Siden er www.area568.dk
Avatar billede Slettet bruger
01. oktober 2001 - 18:48 #1
Vil gerne lave det (forklar lige hvad du vil have - et vindue der passer til resten? What?) men kun hvis du

- fjerner maximize funktionen
- fjerner popup vinduet

:)
Avatar billede mpej Nybegynder
01. oktober 2001 - 18:55 #2
Jeg kan godt lide siden so far, og jeg ville mene at det ville være naturligt at følge op med de mørkeblå bjælker ude til venstre, måske knap så tykke til mainvinduet.
jeg kan også godt lide fade effecten, men pas på med den hvis du vil bruge den i mainvinduet. Den bør være meget mildere hvis der skal være tekst på. (misforstå mig ikke, menuen til venstre er fin som den er).

I overskriften bruger du en tekst med en skinnende 3d effekt. Den effekt ville nok være smart at bruge eftersom det ellers vil virke malplaceret i overskriften. bare for at få det til at \'matche\'.

bare foreslag, brug hvad du vil.
Avatar billede mpej Nybegynder
01. oktober 2001 - 18:58 #3
Forresten... under Maps... burde det ikke være Scenes?
Avatar billede Lasse Novice
01. oktober 2001 - 19:19 #4
jeg syntes at mainvinduet virker for voldsomt på siden. Der er for meget farve i tabellen. Evt. en mildere farve, eller et baggrundsbillede der bruger farverne fra menuen/logoet.
Avatar billede Lasse Novice
01. oktober 2001 - 19:19 #5
ellers syntes jeg forresten at den er flot
Avatar billede crazykiddo Nybegynder
01. oktober 2001 - 19:25 #6
Okay...tak...men jeg ved godt der skal noget til..men jeg er bare blank...så hvis i har lyst..så prøv at lave noget...ville jeg sætte pris på...
kim
Avatar billede lamina Nybegynder
13. oktober 2001 - 09:35 #7
er det meningen at den skal reloade hver gang man trykker på et link, eller er det bare fordi du mangler en mainframe eller er det lavet med imagemapping? det virker ret inerverende.
jeg syntes siden er flot, men må indrømme at jeg ikke er helt sikker på hvad du beder om. Skal det mainvindue være gennemgående? jeg mener bare at hvis der skal stå en masse tekst så er det jo ike fedt at der er en masse grafik. eller er dit mainvindue det der popper op først med jers navn?
Avatar billede shaggy Nybegynder
16. januar 2002 - 15:31 #8
syntes at dit designet i main er fedt som det er. Det er nemt at læse samtidigt med at det holder stilen fra resten af siden. Men du må gøre noget ved rullebare. Den sgu være hvid eller såen. ser sgu lidt wierd ud!!
Avatar billede crazykiddo Nybegynder
29. januar 2002 - 11:09 #9
okay..thanx... vil jeg gøre..men jeg laver nok helt nyt design i stedet.