Avatar billede mamuwarrior Nybegynder
01. oktober 2001 - 18:25 Der er 23 kommentarer og
1 løsning

FPS!?!?hjælp!

mit grafikkort = Geforce 256 DDR
Jeg spiller CS som så mange andre, men efter et format blev mine FPS ihvertfald 10FPS dårligere end de var før format.
Jeg har downloadet de nyeste drivers til det.

Jeg har lavet en autoexec.cfg som anvist på en hjemmeside hvor man kan få bedre FPS, og det hjalp da også lidt, men ikke helt godt nok...

Er der noget jeg kan gøre med hensyn til grafikkort? (ud over at købe et nyt selvfølgelig =P )
BIOS?

Specs:
866 mHz
256RAM
30Gb
Geforce 256 DDR
17\" skærm
win98 SE

Håber I kan hjælpe mig.

Avatar billede zycho Nybegynder
01. oktober 2001 - 18:31 #1
Avatar billede hotpop Novice
01. oktober 2001 - 18:33 #2
ftp://212.10.124.79/Nvidia_Driver/
prøv de sidste nye :)
Avatar billede bbs Nybegynder
01. oktober 2001 - 18:58 #3
Detr kan godt være dit internet, det har jo også en væsentlig faktor.
Dit Grafikkort er ikke just det nyeste, du kan hente nVidia driverne på www.Tweakup.dk. Hvis du ikke mener dette er nok, så vil jeg anbefale dig at købe et nyt grafikkort.
Du kan købe et Geeforce2PRO for ca. 1200,00,- og opefter, det er et vildt godt kort!
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
01. oktober 2001 - 19:09 #4
bbs:>Internet har intet med fps at gøre! Du tænker nok på ping. FPS = Frames per Second - altså billeder i sekundet! Det er fuldkomment afhænigt af grafikkort og resten af computeren!Kig evt lidt her http://www.halflifeitalia.com/cs/ottimizzarecs_eng_3_01.asp
Avatar billede bbs Nybegynder
01. oktober 2001 - 19:11 #5
hehe, ja, jeg tænker på ping :)
Måske skulle du ikke ha\' lavet et svar, men der i mod en kommentar :)
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
01. oktober 2001 - 19:13 #6
nej, fordi hvis du kigger på det link jeg har posted er der en fin lille guide til hvordan men forbedrer sin ping...
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
01. oktober 2001 - 19:13 #7
LOL! Hvordan man forbedrer sine FPS selvfølgelig!
Avatar billede bbs Nybegynder
01. oktober 2001 - 19:14 #8
går godt idag ;)
Avatar billede mamuwarrior Nybegynder
01. oktober 2001 - 19:35 #9
jojo.....
jeg har Stofanet med en ping på under 100 for det meste, så det er ikke det
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
01. oktober 2001 - 19:37 #10
Har du kigget lidt på det link?
Avatar billede bbs Nybegynder
01. oktober 2001 - 19:37 #11
Så er det et grafikkort du mangler .. :)
Avatar billede mamuwarrior Nybegynder
01. oktober 2001 - 19:41 #12
hmmmmm hvor kan man ændre sine Hz på sin skærm?
Avatar billede mamuwarrior Nybegynder
01. oktober 2001 - 19:43 #13
ej kom nu der må være en måde!
Jeg har spillet med udemærket FPS før format = over 20
på cs_assault er den på 20!
ellers er den vel på de 50.... og 70 hvis man kigger ind i en mur eller det er et lille rum....

Jeg vil vente med nyt grafikkort til Geforce4 kommer ;)
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
01. oktober 2001 - 19:43 #14
I egenskaber for dit skærmkort...
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
01. oktober 2001 - 19:44 #15
mamuwarrior:>Jeg spørger en gang til... har du kigget på det her link:http://www.halflifeitalia.com/cs/ottimizzarecs_eng_3_01.asp ???
Avatar billede mamuwarrior Nybegynder
01. oktober 2001 - 20:19 #16
Ja og det virker ikke.......
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
01. oktober 2001 - 21:45 #17
Ok.. fint nok :-)
Avatar billede makse Nybegynder
01. oktober 2001 - 21:48 #18
Har du slået Vertical Sync (Vsync) fra? (Gøres i skærmegenskaber - Indstillinger - Avanceret)
Avatar billede mamuwarrior Nybegynder
01. oktober 2001 - 23:02 #19
jo jo makese gamle dreng det har jeg skam gjort....

man kan give sit openGL og directX flere ram har det noget med det at gøre?

hvad med at sætte ens Hz for skærmen op?
Avatar billede nmouse Nybegynder
02. oktober 2001 - 11:16 #20
Niks, det har intet at sige, det kunne tilgengæld være dine drivere, for det er ikke altid det kan betale sig at køre med de sidste nye, vilket mærke er graffikortet? Bruger du Detonator drivere? Og har du husket at installere DirectX 8.0?
Avatar billede mamuwarrior Nybegynder
02. oktober 2001 - 13:27 #21
atlså ja jeg har downloadet directX 8.0a og detonator 21.81

mit grafikkort er Geforce 256 DDR

altså alt det her burde du vide hvis du har læst min post min fine ven ;)
Avatar billede mamuwarrior Nybegynder
02. oktober 2001 - 13:29 #22
sikkert bare et nyt grafikkort der skal til :-/

Vil stadig vente på at der kommer et bedre end Geforc3 ;)
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
02. oktober 2001 - 13:30 #23
Det kommer et Geforce 3 Titanium 500 om 10 dage! Det skulle være super... http://www.it-avisen.dk/nyheder.asp?id=2700&app=def&i=1
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
02. oktober 2001 - 16:24 #24
Tak for point :-)

www.fotx.net/jdaugaard