Avatar billede cruz Nybegynder
01. oktober 2001 - 16:16 Der er 3 kommentarer

lydkort ?

Hey.. jeg har lige købt en ny mic til 100kr
men lyden sutter max.. ingen kan forstå hvad jeg siger
.. alle siger det er mit lydkort som er dårligt ?

Casandra
Avatar billede omen Nybegynder
01. oktober 2001 - 16:20 #1
Hvilket lydkort har du? Har du husket at indstille på din mic i Kontrol panel ?
Avatar billede bbs Nybegynder
01. oktober 2001 - 16:21 #2
Det kan også være at din mic er skod, tror det dog ikke helt.
Du kan prøve at opdatere lydkort driverne, eller købe et SB!Live, for de der 200-300 kr.
Avatar billede maverick_quazary Nybegynder
01. oktober 2001 - 16:28 #3
Holder du mikrofonen i den rigtige afstand fra munden? Har du ADSL og dermed båndbredde nok? Har du som omen siger, indstillet følsomheden på din mikrofon i din wavemixer? (nede til højre ved siden af uret)