Avatar billede mac_cab Nybegynder
01. oktober 2001 - 16:03 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Sony SRS-PC71

Jeg vil gerne købe et par Sony PC højtaler som hedder SRS-PC71 men de er ikke at finde nogle steder. De er lidt ændre af dato 1-2 år men nogle af de bedste på markedet. Hvis nogle vil sælge eller kender et sted hvor de kan købes så ville jeg være MEGET glad.
Avatar billede bbs Nybegynder
01. oktober 2001 - 16:06 #1
Avatar billede mac_cab Nybegynder
01. oktober 2001 - 16:12 #2
Prøv lige at se på det website du har sendt mig !!!

\"All prices are quoted in Trinidad and Tobago Dollars\" og deres prisliste er fra 1999 !!!!
Avatar billede bbs Nybegynder
01. oktober 2001 - 16:18 #3
http://www.total.net/~pme/panda/cat_spk.htm
Der kan du også bestille..
Avatar billede makse Nybegynder
01. oktober 2001 - 16:19 #4
mac_cab > Bbs giver dig jo nok pointene igen, da det var en fejl at du accepterede svaret.
Avatar billede bbs Nybegynder
01. oktober 2001 - 16:20 #5
makse->
Han har oprettet et nyt, men nu er jeg kommet med rigtigt svar her, på præcis samme tidspunkt som der hvor det andet spørgsmål blev oprettet.
Avatar billede makse Nybegynder
01. oktober 2001 - 16:29 #6
Bbs > Tror du ikke at mac_cab mener i DK
Avatar billede mac_cab Nybegynder
01. oktober 2001 - 16:31 #7
Jo MEGET gerne i Danmark...
Avatar billede kludedukken Nybegynder
01. oktober 2001 - 16:31 #8
bbs > det er da ikke dig der kan afgøre om svaret er korrekt !? - Det er spørgerens afgørelse !

Jeg er glad for at du ikke ejer en e-butik !! - Så ville jeg være alvorligt bange for hvordan det forholdte sig med returret osv. !!
Avatar billede bbs Nybegynder
01. oktober 2001 - 16:32 #9
mac_cab->
Vil du ha\' pointsne tilbage?
Avatar billede mac_cab Nybegynder
01. oktober 2001 - 16:37 #10
Hvis du kan komme med det rigtige svar så kan du beholde dem...
Avatar billede mac_cab Nybegynder
01. oktober 2001 - 16:37 #11
MEN makse har da ret det er da ikke noget at vide at man kan købe dem i en butik i Tombago !! Det skal sku da være i en butik der er mulighed for at handle i for at svarter er ok...
Avatar billede mac_cab Nybegynder
01. oktober 2001 - 16:37 #12
MEN makse har da ret det er da ikke noget at vide at man kan købe dem i en butik i Tombago !! Det skal sku da være i en butik der er mulighed for at handle i for at svarter er ok...
Avatar billede bbs Nybegynder
01. oktober 2001 - 16:39 #13
Du kan prøve at kontakte ham her:
http://home.worldonline.dk/~snat/familie/hardware.htm

Det ser ud til at han køber hardware ret tit, så kan være at han har højtalerne stående.