Avatar billede svuppenator Nybegynder
01. oktober 2001 - 12:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Bedste Inet Share program

Jeg ville bare lige høre hvad program er det bedste til at dele en inet forbindelse mellem to forkslleig win platforme. har selv prøvet sygate, men den kan jeg ikke få til virke med p2p programmer, som at få filer over ICQ og logge på ftp\'er. Ellers er der ikke nogen problemer med almindelige http\'er .
kan det løses med sygate eller skal jeg skifte program og hvilket??
spørger kun fordi jeg ikke synes at der var noget omd et her på eksperten.
På forhånd tak.
Avatar billede koep Nybegynder
01. oktober 2001 - 12:22 #1
Windows internet sharing i ME & 2000
Avatar billede NanoQ Nybegynder
01. oktober 2001 - 12:22 #2
Sygate ER det bedste af sin type... og problemerne KAN løses...

Jeg kan desværre ikke give dig løsningen, da jeg ikke lige har mulighed for at teste herfra..

NanoQ
Avatar billede svuppenator Nybegynder
01. oktober 2001 - 12:35 #3
argh!!
det skal lige siges at den ene pc kører win98(server) og win2k(klient)
nanoq>>kan du give et eksempel på det så eller sådan noget.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
01. oktober 2001 - 13:03 #4
Du kan finde de fleste svar på http://www.sygate.ca/faq.htm

F.eks. ser du løsningen på ICQ problemet under http://www.sygate.ca/faq.htm#a04

NanoQ
Avatar billede svuppenator Nybegynder
01. oktober 2001 - 13:14 #5
NICE!!
Avatar billede mikkel.m.lund Nybegynder
01. oktober 2001 - 23:58 #6
DU kan også bruge SolidShare, der kan du selv bestemme hvlken porte der skal shares.