Avatar billede kim34 Nybegynder
01. oktober 2001 - 12:01 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

nogen der vil være med ?

Hej alle, jeg har lavet et website, hvor jeg tilbyder hjælp med EDB/computer problemer efter freeware princippet, ideén er at jeg kan høste mere erfaring, tjene lidt ekstra penge og private kan få professionel hjælp til deres PC\'ere, uden at skulle betale en høj timepris, jeg spekulerer på om der eventuelt skulle være nogle der er interesserede i at være med ? adressen er : http://www.edbfix.dk skriv endelig til mig hvis du har relevant erfaring/uddannelse og gerne vil prøve at være med..
Avatar billede milo Nybegynder
01. oktober 2001 - 12:09 #1
Er det ikke det samme som det eksperten tilbyder?
Avatar billede kim34 Nybegynder
01. oktober 2001 - 12:15 #2
Nej det er ikke det samme, jeg tænker på at køre ud til folk og lave deres PC\'ere på stedet og lægge et girokort hvor de så kan skrive det beløb de nu har lyst til og siden betale..( er det for naivt? )

Kim
Avatar billede milo Nybegynder
01. oktober 2001 - 12:18 #3
På den måde...ved ikke om det er naivt...tør jeg ikke give et svar på.
Avatar billede msoen Nybegynder
01. oktober 2001 - 12:20 #4
siden er grim går noget ved den
Avatar billede NanoQ Nybegynder
01. oktober 2001 - 12:28 #5
Jeg tror ikke på konceptet.

Hvis private brugere skal ud og \"købe\" hjælp, vil de forvente kvalitet. I dette indgår også muligheden for at stille en person til ansvar, hvis noget går galt.

Jeg tror ikke der er mange der vil ud og lave mere eller mindre ulønnet arbejde, når man samtidig skal leve op til et forpligtende ansvar. Det er de fleste IT folks tid vist for kostbar til.

NanoQ
Avatar billede Spotgun Seniormester
01. oktober 2001 - 12:34 #6
Jeg må gi\' NanoQ ret. Idéen i projektet er egentligt god nok, men som NanoQ pointerer, så skal der være nogen at stille til ansvar, hvis noget går galt ved reperationen...

Og jeg kender ingen teknikere der gider stå forholdsvist ulønnet med ansvaret. Sure/utilfredse kunder er der nok af i den her branche, tro mig...

Kunderne vil ha\' en de kan pege på, og sige \"ham her reparerede min computer, men den virker stadig ikke... gør noget ved det\".

Igen. Idéen bag fejler intet, den kan bare ikke føres ud i livet, med tilpas stor tilfredshed for hverken teknikere eller kunder.
Avatar billede ricky Nybegynder
01. oktober 2001 - 12:37 #7
jeg forstår heller ikke helt hvorfor du ligefrem vil betale for at yde support (jeg tænker her på gratis kørsel indenfor 20km) ???

hvem er du og hvor gammel er du ?
Avatar billede kim34 Nybegynder
01. oktober 2001 - 12:46 #8
jeg arbejder som netværkskonsulent og er 34, det er rødvine tjenesterne jeg gerne vil løfte op til et lidt mere seriøst niveau
Avatar billede yaief Nybegynder
01. oktober 2001 - 12:48 #9
ricky<< en der har for mange penge og for meget fritid =)
Avatar billede Spotgun Seniormester
01. oktober 2001 - 12:48 #10
Jeg tror ikke på at det er muligt at hæve \"rødvinstjenesterne\" til er seriøst niveau, uden at sætte en fast time-betaling og opretholde ansvaret for sine ydelser.
Avatar billede kim34 Nybegynder
01. oktober 2001 - 12:52 #11
selvfølgelig har du ansvaret for dit arbejde, det er der ingen problemer i. Hvis min viden blev suppleret med nogle andres også, så vil der være et godt grundlag for at løse mange opgaver. Jeg kan jo selvfølgelig ikke ene mand løse ALLE opgaver, det må jeg så bare oplyse kunden om og give et godt råd istedetfor
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
01. oktober 2001 - 13:42 #12
Måske der er lidt af det her du søger: http://www.udenmoms.dk/

/Tony
Avatar billede movingrok Nybegynder
01. oktober 2001 - 15:49 #13
>>tony
udenmoms må lavet for sjov - ingen er registreret!!