Avatar billede cybernostradamus Nybegynder
01. oktober 2001 - 11:18 Der er 10 kommentarer og
5 løsninger

Brændte cd\'er virker ikke

Jeg har lige købt 25 rc-cd\'er fra en TDC-butik, mærke; Mr. PLATINUM.
Jeg kommer hjem, fyrer op under Nero, no problemo, men da jeg skal skrive til cd\'en kommer den med SCSI-errors og alt muligt - jeg mener - hvad fanden har jeg gjort den, så efter at have hamret løs på den en time med div. letfordøjelige madvare, sker der stadig intet...
Jeg har smidt output-loggen ud på webben: www.coke2k.subnet.dk/log.txt

Hvad fanden skal jeg gøre? Desuden er min aftensmad ødelagt.. :(

//Nostradamus
Avatar billede msoen Nybegynder
01. oktober 2001 - 11:20 #1
prøv et andet brænder program
Avatar billede cybernostradamus Nybegynder
01. oktober 2001 - 11:21 #2
Problemet opstår også når jeg bruger Ahead InCD V1.3.164
Avatar billede msoen Nybegynder
01. oktober 2001 - 11:22 #3
prøv en anden slaks brænder cd
Avatar billede Spotgun Seniormester
01. oktober 2001 - 11:22 #4
Mr. Platinum plejer ellers som regel at virke fint. Hva\' hastighed brænder du med? Du kan evt. prøve at sætte hastigheden ned... Det er ikke sikkert at skiverne klare en for høj hastighed.

PS. Var det brænderen der ødelagde din aftensmad også? :-)
Avatar billede cybernostradamus Nybegynder
01. oktober 2001 - 11:23 #5
Don\'t have any
Avatar billede msoen Nybegynder
01. oktober 2001 - 11:24 #6
han brændte sin mad i en hastihed den ikke kunne holde til (ha ha)
Avatar billede reptile Nybegynder
01. oktober 2001 - 11:25 #7
Hvis du har nogle andre CD-r medier liggende, så prøv at teste om du får samme fejl med dem.

Jeg har før været ude for at have købt cd-r medier som var defekte!!! (dog ikke mr. platinum)
Avatar billede dennism Nybegynder
01. oktober 2001 - 11:27 #8
Der er nogle brændere der ikke han brænde på nogle bestemte cd´er, jeg tror det er det, der er galt!
Avatar billede Spotgun Seniormester
01. oktober 2001 - 11:27 #9
msoen: pandekager blir normalt bedst ved 4x :-)
Avatar billede cybernostradamus Nybegynder
01. oktober 2001 - 11:33 #10
jeg har andre cd\'er, men de er \'afsluttet\'...
Avatar billede cybernostradamus Nybegynder
01. oktober 2001 - 11:34 #11
msoen: Mine pandekager ligner noget der har været igennem en 12x
Avatar billede cybernostradamus Nybegynder
01. oktober 2001 - 13:53 #12
Underlig fisk - nu virker de alle...
men tak for ideerne.. der belønnes med lidt points...
Avatar billede reptile Nybegynder
01. oktober 2001 - 14:05 #13
Lidt lamt at give dig selv 220 point!
Avatar billede cybernostradamus Nybegynder
01. oktober 2001 - 14:11 #14
Hvorfor? Der var ingen der gav mig et brugbart svar - og nu virker lortet...
Avatar billede dennism Nybegynder
01. oktober 2001 - 14:25 #15
Tak... For point! $-)