Avatar billede wieser Nybegynder
14. februar 2000 - 13:28 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Bookingsystem til Mødelokaler

Er der nogen der har kendskab til et system man kan bruge for at booke sig ind på mødelokaler?

Jeg har tænkt lidt i kalenderbaner, da man i virkelighed opretter en slags kalender til hvert lokale man vil booke sig ind på.

Der skal være adgangskontrol hvis man vil oprette/slette og editere møder, men alle skal kunne læse informationen.

Med venlig hilsen

Melissa
Avatar billede bocker Nybegynder
14. februar 2000 - 13:56 #1
Der er masser af kalendere på http://www.aspin.com/. Dem kan du vel arbejde videre på :)
Avatar billede lindemann Nybegynder
14. februar 2000 - 14:12 #2
Jeg vil ogsaa gerne smide 60 point til et system (mere eller mindre faerdigt, da jeg ikke er nogle hej)
Avatar billede bocker Nybegynder
14. februar 2000 - 14:43 #3
jeg kunne godt lave det, men ikke for 60 points, så skal det være $...
Avatar billede lindemann Nybegynder
14. februar 2000 - 15:22 #4
Jeg har ikke det, for det er til privat brug.
Avatar billede wieser Nybegynder
14. februar 2000 - 15:50 #5
til bocker,

jeg ved godt at der findes adskillige webkalendere - den bedste gratis kalender findes nok på http://www.kamath.com/calendar/
men den er også uden mulighed for tidsangivelse - ret vigtigt når det er en mødekalender

der skal også være mulighed for at se, om der en konflikt, hvis man prøver at booke en lokale, der allerede er booket

det gør faktisk ikke noget, hvis der er et eksisterende system, man skal betale for...

Avatar billede bocker Nybegynder
15. februar 2000 - 01:13 #6
nej det gør ikke noget, men sig til på chrisbuch@games.dk, hvis du mangler en til at lave det.
Avatar billede wieser Nybegynder
14. august 2000 - 16:15 #7
jeg lukker spørgsmålet - jeg har ikke fundet en løsning endnu, men det ender nok med at vi bruger Outlook (i første omgang uden en webflade)