Avatar billede visionize Nybegynder
30. september 2001 - 16:58 Der er 131 kommentarer og
1 løsning

Logo søges

Hejsa,

Jeg står og mangler et logo til www.visionize.dk
Logoet skal kun indeholde teksten visionize og der skal helst ikke benyttes for mange farver. Logoet skal også passe til design skabelonen som kan findes på www.visionize.dk
Det bør også tages hensyn til at logoet både er til web og til tryk.

Som inspiration vedlægges dette logo. Det må gerne være i samme stil, men selvfølgelig ikke så meget at det kan blive copyright problemer:
http://www.webtrends.com/images/L0_wtlogo.gif

Den blå farve som optræder på www.visionize.dk må gerne indgå i logoet.

Vinderen får point og derudover overfører jeg 500 kr til den med det bedste logo.

Evt. spørgsmål besvares på jonas.nielsen@jozz.dk eller her på eksperten
Avatar billede dennism Nybegynder
30. september 2001 - 17:00 #1
Jeg vil gerne hjælpe!

Men vent med at accepter til du har fået mit svar!?
Avatar billede mipe1 Nybegynder
30. september 2001 - 17:01 #2
Skal vi ikke prøve at holde point-inflationen ned på eksperten?
dvs. 15, 30 eller 60 p.

600p er vildt overdrevet
og 500kr må da gøre spm. attraktivt nok
Avatar billede prodic Mester
30. september 2001 - 17:01 #3
måske du skulle skrive en Deadline på - bare som yderligere information.
Avatar billede dennism Nybegynder
30. september 2001 - 17:03 #4
Har i et slogan ?
Hvad med størelse på logoet ?
Avatar billede bjarte Nybegynder
30. september 2001 - 17:06 #5
kan du ha med noe annet enn tekste`n? f.eks sirkel eller noe?
Avatar billede visionize Nybegynder
30. september 2001 - 17:09 #6
Deadline: ca. 2-3 uger. Det er ikke noget der haster

Ang. slogan bør der ikke stå noget andet end Visionize

Størrelse: Det skal gerne kunne resizes efter behov da det både skal bruges til tryk og web. Hvis det ikke kan resizes, ville det være godt med 3 størrelse: 1 som passer til webskabalon, 1 som passer til visitkort og 1 som passer til brevpapir

Håber det besvarer spørgsmålene.
Avatar billede meikp Nybegynder
30. september 2001 - 17:12 #7
http://www.cooltext.com

Designe dit Logo nemt nok at lave ;)
Avatar billede dennism Nybegynder
30. september 2001 - 17:25 #8
I det jeg har lavet er der plads til lidt tekst!
Hvad handler jeres firma om, og hvad laver i?
Avatar billede jokn Nybegynder
30. september 2001 - 17:30 #9
jeg prøver også
Avatar billede cliche Nybegynder
30. september 2001 - 17:37 #10
Jeg laver lige et par for at se ;)
Avatar billede techno_dk Nybegynder
30. september 2001 - 17:38 #11
Her er noget du måske kan bruge:
www.technodk.d2g.com/Eksperten/visionize.gif
Avatar billede dennism Nybegynder
30. september 2001 - 17:54 #12
-- visionize

I det jeg har lavet er der plads til lidt tekst!
Hvad handler jeres firma om, og hvad laver i?

Avatar billede visionize Nybegynder
30. september 2001 - 17:55 #13
Til dennism: Dette website kommer til at omhandle emnet Analyse af hjemmesider. Teknokologien er primært analyse af logfiler fra webserveren, men andre metoder vil også blive benyttet.
Sitet bliver i første omgang artikler, vejledninger osv. inden for emnet

Techno_dk: Ummidelbart rigtig godt. Jeg går i tankeboks og giver noget mere brugbar kritik. Antal farver er fint og de passer til websitet.
Avatar billede jokn Nybegynder
30. september 2001 - 17:57 #14
Avatar billede bjarte Nybegynder
30. september 2001 - 18:00 #15
Avatar billede jokn Nybegynder
30. september 2001 - 18:01 #16
bjarte: dødt link
Avatar billede cliche Nybegynder
30. september 2001 - 18:04 #17
Såå er der lidt ideer.

http://www.cliche.dk/forsøg3.gif
http://www.cliche.dk/forsøg2.gif
http://www.cliche.dk/forsøg1.gif

Kan jo animeres :)
Og klippes til alt efter behag.
Avatar billede dennism Nybegynder
30. september 2001 - 18:14 #18
Avatar billede domaz Nybegynder
30. september 2001 - 18:22 #19
Dette logo kan både bruges til Tryk og hjemmesiden, da der hverken er for mange farver, og der er heller ikke nogle \"billeder\" på...
Tjek det ud, og giv et svar, så jeg kan rette det
http://www.friserverplads.dk/domaz/Visionize.jpg
Avatar billede cliche Nybegynder
30. september 2001 - 18:24 #20
domaz, fortæl mig hvad foreskellen på
et billed i 256 farver og et \"skrift\" billed i 256
farver er?
Avatar billede jokn Nybegynder
30. september 2001 - 18:28 #21
cliche: måske har han lavet det i vektor hvilket du ikke kan med et normalt billede
Avatar billede cliche Nybegynder
30. september 2001 - 18:33 #23
jokn, man kan jo opdele billedet i enkelte pixel, og derefter lave det til vektor
Avatar billede tommyf Nybegynder
30. september 2001 - 18:34 #24
Mit bidrag, billedet er lavet i vektor grafik og størrelsen kan ændres som man har lyst til:
www.internetplads.dk/eksperten/visionize.gif
Avatar billede jokn Nybegynder
30. september 2001 - 18:38 #25
Avatar billede jokn Nybegynder
30. september 2001 - 18:45 #26
Avatar billede jokn Nybegynder
30. september 2001 - 18:48 #27
Avatar billede jokn Nybegynder
30. september 2001 - 18:51 #28
Avatar billede jokn Nybegynder
30. september 2001 - 18:55 #29
Avatar billede jokn Nybegynder
30. september 2001 - 18:56 #30
Avatar billede cliche Nybegynder
30. september 2001 - 18:57 #31
jokn så drop det dog, lav 5 før du poster et nyt indlæg
Avatar billede jokn Nybegynder
30. september 2001 - 18:59 #32
cliche: gør det selv
Avatar billede bjarte Nybegynder
30. september 2001 - 19:07 #33
Avatar billede bjarte Nybegynder
30. september 2001 - 19:21 #34
Avatar billede eflow Nybegynder
30. september 2001 - 19:48 #35
Avatar billede jkmedia Nybegynder
30. september 2001 - 20:10 #36
2 sek....prøver også lige...
Avatar billede jkmedia Nybegynder
30. september 2001 - 20:30 #37
Avatar billede Kengun Praktikant
30. september 2001 - 21:09 #38
Mange gode designs over her. Her kommer noen fra mig. Det enkle kan av og til være det beste.
http://www.pitstop.f2s.com/115375-1.jpg
http://www.pitstop.f2s.com/115375-2.jpg
http://www.pitstop.f2s.com/115375-3.jpg
http://www.pitstop.f2s.com/115375-4.jpg
Jeg har tenkt litt på at du skal kunne bruke det både til web og til trykk og f.eks. på brevark.

Kenneth - www.lyngdal.f2s.com
Avatar billede mukanus2 Nybegynder
30. september 2001 - 21:28 #39
hej alle !
argh min gamle bruger muk anus kan jeg åbentbart ikke komme in dpå :( jeg spørger lige admin hvad der er galt imrogen.

nå men jeg har altså en ny bruger det er jo lovligt hvis den andet er fejlet.

jeg har prøvet at lave noget \"sjovt\" hehe

arj her:
http://hairboy.adsl.dk/finewebdesign/ultraz/visionize.htm

håber du kan lide det !

jeg prøver at lave noget mere !

// Mu Kanus  2
Avatar billede mukanus2 Nybegynder
30. september 2001 - 21:54 #40
her:

http://hairboy.adsl.dk/finewebdesign/ultraz/visionize.htm

http://hairboy.adsl.dk/finewebdesign/ultraz/visionize2.htm

http://hairboy.adsl.dk/finewebdesign/ultraz/visionize3.htm

http://hairboy.adsl.dk/finewebdesign/ultraz/visionize4.htm

du skal ikke spørge mig hvorfor der er en sort streg over de hele !
jeg ved ikek hvorfor men jneg kan sagtens fjerne det !
jeg ved bare ik om du kan lide stilen jo !
jeg kan også bare lave logo istedet altså...
Avatar billede bjarte Nybegynder
30. september 2001 - 22:31 #41
Avatar billede eflow Nybegynder
30. september 2001 - 23:09 #42
jpg: http://eflow.whitehat.dk/x/visionize1.jpg
flash: http://eflow.whitehat.dk/x/visionize1.swf

det er ikke et logo men mange, gad bare ikke lave flere filer, splitter em op, hvis det er det du vil bruge....
Avatar billede zhark Nybegynder
01. oktober 2001 - 00:52 #43
Avatar billede beon.dk Nybegynder
01. oktober 2001 - 01:10 #44
Hej Jonas !!

Nu har jeg set på diverse logoer her på siden og iflg. min overbevisning er det de færreste der fungerer. Det kommer selvfølgelig an på hvor professionelt dit firma er. Tingene hører sammen ! Hvis du vil have et professionelt tilbud på logo samt en evnt. tilhørende hjemmeside kan du jo event. gå ind på www.Beon.dk og indhente et tilbud fra vores firma. Du skal være velkommen til at kontakte os.
Med venlig hilsen MS
Avatar billede uap Nybegynder
01. oktober 2001 - 05:28 #45
Avatar billede visionize Nybegynder
01. oktober 2001 - 05:45 #46
Til Beon.dk:  Jeg er ikke enig med dig. Jeg syntes der har været nogle rigtig gode bud som sagtens kan fungere

til jer andre: Som sagt mange gode bud. Jeg får desværre først tid til at kommentere dem tirsdag. Keep up the good work
Avatar billede Kengun Praktikant
01. oktober 2001 - 07:12 #47
Beon.dk> Jeg er heller ikke enig med deg. Jeg synes det er flere logoer som kan bruges. Men jeg skjønner jo at du kun vil fremme deg og ditt firma, men jeg synes ikke dette er måten å gjøre det på. Jeg synes fremdeles det er noen Eksperter her på Eksperten som gjør en bra jobb.
Avatar billede mukanus2 Nybegynder
01. oktober 2001 - 16:11 #48
Avatar billede cliche Nybegynder
01. oktober 2001 - 16:12 #49
beon.dk  >> Hårde ord fra et firma uden portfølje ;)))
Avatar billede eflow Nybegynder
01. oktober 2001 - 16:18 #50
beon.dk>> det kan godt være i er gode til det grafiske, men okey en anden størelse på bogstaverne, og lidt mere tekst....
Avatar billede techno_dk Nybegynder
01. oktober 2001 - 17:01 #51
Her er et andet forslag fra mig :)
www.technodk.d2g.com/Eksperten/visionize2.gif

som vil se sådanne ud på din side:
www.technodk.d2g.com/Eksperten/visionize2site.gif
Avatar billede visionize Nybegynder
02. oktober 2001 - 09:08 #52
Hej allsammen,

Her er de to logoer som jeg indtil nu bedst kan lide. De er begge simple,
effektive og se professionelle ud. Den eneste kritik er at henholdvis V\'er
og O\'et godt kan virke lidt for voldsomme.

jokn: http://users.theroom.dk/jokn//visionize5.jpg

jkmedia:
http://www.sladderhank.dk/eksperten/visionize2.jpg

andre kommentarer:
Cliche: Dine forslag er kanon gode, jeg tror bare ikke de vil passe til det
site layout som jeg har valgt. Men jeg vil helt sikkert gemme din mail og
kontakte dig hvis det er noget jeg senere gerne vil købe. Måske ville det
kunne passe hvis det røde blev blå, eller farverne på mit site blev rødt.

Domaz:
Som du kan se med de indlæg jeg bedst kan lide, må jeg er kende at en sort
tekst mere er mig, men jeg kan ret godt li\' dit V

eflow og zhark: Det bliver lidt for rodet til min stil

Bjarte:
Denne kan ikke trykkes: www.bjarte-tvedt.com/viso.gif
og resten er ikke helt så stil-rene som de to jeg har valgt ud

Uap: Rigtig flot, men kan ikke bruges til tryk.

mukanus2: KAn blive gode, men brug helst en hvid baggrund

Generelt kan jeg sige at jeg syntes mange af indlæggene er rigtig gode, men min personlige smag foretrækker nogle frem for andre
Avatar billede Kengun Praktikant
02. oktober 2001 - 09:25 #53
Avatar billede fastpoint Nybegynder
02. oktober 2001 - 09:29 #54
følger lige med her.... laver muligvis et i aften hvis jeg kan nå det:)
Avatar billede Kengun Praktikant
02. oktober 2001 - 10:06 #55
Visionize> Jeg kan se at du er på jakt etter det perfekte! Jeg har lige forsøkt å lage et nytt som er enkelt og som du kanskje kan lide? http://www.pitstop.f2s.com/115375-5.jpg

Her har du kun den \"V\", som du kan bruge som ditt \"varemerke\" og det kan jo også bruges som favicon (www.favicon.com)

Beklager den \"(C) Kenneth\", men dette er min \"sikkerhet\". Er den et problem så kan den selvfølgelig fjernes.
Avatar billede Kengun Praktikant
02. oktober 2001 - 10:07 #56
ooops. Beklager men jeg glemte link til den \"V\": http://www.pitstop.f2s.com/115375-v.jpg
Avatar billede oersted Novice
02. oktober 2001 - 12:10 #57
Avatar billede uap Nybegynder
02. oktober 2001 - 12:19 #58
Avatar billede dennism Nybegynder
02. oktober 2001 - 14:26 #59
-- visionize

har du ikke en kommentar til mit ?
Avatar billede uap Nybegynder
02. oktober 2001 - 15:45 #60
Avatar billede jkmedia Nybegynder
02. oktober 2001 - 16:16 #61
Avatar billede jokn Nybegynder
02. oktober 2001 - 23:02 #62
Avatar billede peellefsen Nybegynder
02. oktober 2001 - 23:05 #63
så fik jeg lige slået et par min ihjel:

http://grafica.whitehat.dk/myndir/visionize.gif
Avatar billede peellefsen Nybegynder
02. oktober 2001 - 23:06 #64
nå ja, det er vector, så forbedringer laves hurtigt =)
Avatar billede visionize Nybegynder
03. oktober 2001 - 10:04 #65
Disse to er nu geniale og er i finalen  :-)
http://jokn.webpunkt.dk/visionize53.gif
http://www.jkmedia.dk/eksperten/visionize3.jpg

Hvis der ikke kommer nogle bedre bud inden en uge vinder en af de to nævnte penge og point.

Kommentarer til resten følger.
Avatar billede uap Nybegynder
03. oktober 2001 - 12:06 #66
Avatar billede uap Nybegynder
03. oktober 2001 - 12:52 #67
Avatar billede jokn Nybegynder
03. oktober 2001 - 17:38 #68
oki, jeg vil prøve at lave nogle flere af samme type så :)
Avatar billede jokn Nybegynder
03. oktober 2001 - 17:40 #69
hehe, funny, jeg hedder også Jonas Nielsen :)

ar, og dog... Jonas K. Nielsen ;)
Avatar billede jkmedia Nybegynder
03. oktober 2001 - 18:16 #70
oki, er der noget som du ikke lige synes om?! noget du ønsker på eller ...?! Bare skriv, og jeg kigger på det!!
Avatar billede uap Nybegynder
04. oktober 2001 - 10:53 #72
Avatar billede tnh Nybegynder
04. oktober 2001 - 16:15 #73
Avatar billede uap Nybegynder
05. oktober 2001 - 11:08 #74
I tilfælde af at friserverplads.dk er gået ned: http://eksperten.webbyen.dk/
Avatar billede Jman Praktikant
05. oktober 2001 - 11:36 #75
Der har sgu været meget respons her, hva - nå men mit forslag ligger her: http://www.jman.dk/eksperten/default.asp
Avatar billede Jman Praktikant
05. oktober 2001 - 11:44 #76
ligger lige et mere!
Avatar billede jokn Nybegynder
05. oktober 2001 - 22:40 #77
visionize: må man få noget kritik? ;))
Avatar billede tnh Nybegynder
06. oktober 2001 - 19:17 #78
http://www.tnh.hjem.wanadoo.dk/visionize-tnh2.jpg

Lidt modifikationer.
Hvis der er noget der skal laves anderledes, så bare sig til!!

-> Thomas
Avatar billede visionize Nybegynder
07. oktober 2001 - 15:11 #79
tnh: Jeg er ikke så glad for slutningen, det gør det svært at læse. Men V\'et og fonten er ret god

jokn: Jeg kan bedre lide din finale version. Som jeg ser det, behøver du ikke at gøre noget for at forbedre dit forslag

superior: Gode forslag, men de passer ikke så godt til mit farvevalg og heller ikke min midlertidige webdesign.

uap: Det bliver meget svært at læse og bogstaverne står efter min mening for tæt. Det bliver lidt for gnidret.

peellefsen: V\'et er rigtig godt og farverne fine. Det som kunne gøres bedre er: Find en anden font, samt O\'et tror jeg ville være bedre hvis det ikke er fyldt ud

Generelt kan jeg sige at dem jeg bedst kan lide er simple, nemme at læse, nemme at huske og er gode at trykke. De to finale logoer mangler kun det sidste, da opløsningen ikke er optimal, men det regner jeg med at kan løses.

Avatar billede visionize Nybegynder
07. oktober 2001 - 15:16 #80
Kengun:
Der er ikke noget galt med dine, havde bare glemt at svare. Det er helt fin med at du har sat et copyright symbol og jeg kan faktisk ikke forstå at alle ikke gør det. Jeg er ikke så glad for de forslag hvor du laver et \"E\" som skiller sig ud.
Denne udgave kan ikke trykkes: http://www.pitstop.f2s.com/115375-3.jpg
Avatar billede jokn Nybegynder
07. oktober 2001 - 23:02 #81
visionize: vil det sige at jeg ligger i spidsen i finalen?
Avatar billede jkmedia Nybegynder
07. oktober 2001 - 23:13 #82
visionize>> Jeg ville bare lige sige at mit er lavet i Photoshop 6, så der kan du helt selv bestemme størrelsen, og er perfekt til tryk!
Avatar billede uap Nybegynder
08. oktober 2001 - 00:42 #83
Avatar billede tnh Nybegynder
08. oktober 2001 - 01:09 #84
hmmm Uap. Det ligner vist lidt for meget det undertegnede har lavet?

Her er mit nye forslag:

http://tnh.whitehat.dk/visionize1-tnh.jpg

Jeg har lavet det i Illustrator, så det med flere sizes er intet problem. Og dette logo er også til at trykke.

Forslag til ændinger?

-> tnh
Avatar billede tnh Nybegynder
08. oktober 2001 - 01:15 #85
Skyggen kan fjernes.

-> tnh
Avatar billede uap Nybegynder
08. oktober 2001 - 01:28 #86
tnh>> Øhh?
Avatar billede tnh Nybegynder
08. oktober 2001 - 01:32 #87
øhh? uap. Det er da præcis det samme \"v\" som jeg har lavet ;(

-> tnh
Avatar billede uap Nybegynder
08. oktober 2001 - 01:36 #88
tnh:  Øhh, jamen. Så er dit \"O\" vel også det samme som det superior har lavet?!

Og hvorfor er du ikke bare ligeglad? Det er da ikke fordi jeg har stjålet noget \"sjældent\" fra dig.

Avatar billede tnh Nybegynder
08. oktober 2001 - 01:43 #89
Hvorfor jeg ikke er ligeglad? Fordi jeg ikke bryder mig om at andre stjæler mine idéer, og fordi du laver det samme V lige efter visionize har sagt god for det.
Desuden er mit \"o\" ikke det samme som superiors, hvis du lige sammenligner igen.

Hvis der er mere, foreslår jeg at du skriver direkte til mig på: tnh@wanadoo.dk, da jeg ikke synes vi kan være bekendt at fylde denne tråd med vores private anliggender.

-> tnh
Avatar billede uap Nybegynder
08. oktober 2001 - 01:52 #90
tnh>> Hey, det var sq dig der startede. Jeg har ikke noget at klage over!
Avatar billede Kengun Praktikant
08. oktober 2001 - 12:46 #91
Visionize> Hva mener du om dette: http://www.pitstop.f2s.com/115375-5.jpg ? Det \"V\" kan du kanskje bruge som ditt \"varemerke\"?
Avatar billede jokn Nybegynder
08. oktober 2001 - 13:59 #92
visionize: nåre ja.-... må heller lige sige at mit(mine) forslag også kan forstørres efter hvad der er brug for ;)
Avatar billede Jman Praktikant
08. oktober 2001 - 16:35 #93
Jeg kan da godt lave farver m.m. om til dig - jeg ville bare ikke lave videre på det, før man fik lidt kritik..*S* - Men sig endelig til hvis du vil benytte dig af dem - med andre farver - det er jo kommet mange gode forslag ind, så jeg venter lige med at arbejde videre på dem, før du har besluttet dig!
Avatar billede jokn Nybegynder
08. oktober 2001 - 18:34 #94
hehe, det er sjovt som folks opførsel er helt anderledes når der er penge med i spm\'et ;-)
Avatar billede jkmedia Nybegynder
08. oktober 2001 - 19:26 #95
jokn>> Hvad tænker du på!?
Avatar billede uap Nybegynder
08. oktober 2001 - 20:08 #96
*Suk, så skriver han også latterlige mails til mig...*
Avatar billede jokn Nybegynder
08. oktober 2001 - 21:43 #97
uap: hvem sender mails?

jkmedia: gidder jeg ikke forklare hvis du ikke selv kan se det....
Avatar billede tnh Nybegynder
08. oktober 2001 - 22:06 #98
Jeg skal da så lige sige, at jeg ikke er her pga. pengene, for 500 kr det er ikke det vilde. Jeg er her, da jeg kan li\' at lave den slags, og altid har kunnet li\' det.

Og hvad angår de \"latterlige mails\" jeg sender til uap, så kan jeg da godt lige kopiere de mails der er blevet sendt mellem uap og mig. Så kan folk selv vurdere hvem der sender latterlige mails.

Med venlig hilsen Thomas
Avatar billede jokn Nybegynder
08. oktober 2001 - 22:12 #99
tnh: hehe ok :))

(jeg mente også bare at man gør sig mere umage/bruger mere tid/følger mere med/\"forsvare sine forslag og sådan noget, nå det altså er med penge... ;)
Avatar billede tnh Nybegynder
08. oktober 2001 - 22:22 #100
Ja, det er klart. Men den oprindelige idé med Ekspertens jobfora, var, mig bekendt, at det skulle være betalte job der blev tilbudt. Nu er det tit, man ser nogen krævet et helt site for 200 point.

Men vi er hel vel alle for at hjælpe andre, og udvikle vores evner?

Desuden syntes jeg det er rigtig godt at denne tråd har været åben så længe. Jeg har før været i gang med at lave et banner, eller et logo, for så at opdage, at tråden er blevet lukket da \"kunden\" var for utålmodig. Og så mister man lidt lysten til at gå i gang med andre projekter, i tilfælde af, at det samme skulle ske igen...

-> tnh
Avatar billede jokn Nybegynder
08. oktober 2001 - 22:59 #101
tnh: jajajaja... jeg kritisere det heller ikke! jeg mente det faktisk at det er godt at dette spm er sån.. mere seriøst... end bare \"Lav et BigBrother logo 200 point!!!!!\"...... :)
Avatar billede tnh Nybegynder
09. oktober 2001 - 16:51 #102
Præcis!
Avatar billede Kengun Praktikant
10. oktober 2001 - 07:19 #103
Acceptere snart???
Avatar billede jkmedia Nybegynder
10. oktober 2001 - 11:44 #104
Nå nu er der gået en uge! Hvem vælger du så?!

Jeg skal lige sige at det med skygge på min kan selvfølgelig fjernes, hvis du ønsker det!

Men hvem vælger du!?
Avatar billede jokn Nybegynder
10. oktober 2001 - 13:53 #105
kengun og jkmedia: jeg syntes altså at vi skal lade ham finde det rigtige og lade det tage den tid det tager....
Avatar billede Kengun Praktikant
10. oktober 2001 - 14:22 #106
Næææ. Han har ikke været her på flere dage og jeg synes det er på tide han bestemmer sig. Håber ikke han er en snyder.
Avatar billede uap Nybegynder
10. oktober 2001 - 15:08 #107
tnh>> Du er jo kun ude på at få opmærksomhed, og så er du ret konfliktopsøgende ....LAD VÆRE med at skrive til min mailadresse medmindre du har noget fornuftigt at sige!!!

- Desuden, så er der ikke noget der hedder \"børnehaveævl\". I en børnehave snakker børn altså som de skal!
Avatar billede tnh Nybegynder
10. oktober 2001 - 16:04 #108
Hovsa, mit link har vist være dødt i et stykke tid, men nu virker det igen:
http://tnh.whitehat.dk/visionize1-tnh.jpg

-> Thomas
Avatar billede uap Nybegynder
10. oktober 2001 - 22:33 #109
tnh>> hvis du synes mit design er så skide grimt, og at jeg snakker børnehaveævl, så spørg lige dig selv hvorfor du bruger SÅ meget tid på mig!!!!

STadigvæk, så LAD VÆRE med at skrive de mails til mig! Du skal IKKE kritisere mit design! Design er en smagssag ligemeget hvad du siger, og du er ikke ret moden når du tackler bagateller på den måde!
Avatar billede tnh Nybegynder
10. oktober 2001 - 22:58 #110
uap> Jeg må konstatere at det er umuligt at snakke fornuftigt med dig, så dette er det sidste udspil fra mig i denne \"diskussion.\"
Er det svært at forstå, at man ikke har ret til at fylde en andens tråd med personlige sager?
Gang på gang har jeg forsøgt at løse dette via privat mail, så andre ikke spilder deres tid med at hente denne side hver gang du har brug for, offentligt, at fortælle hvad du synes om mig. Til sidst bliver hele indlægget alt for uoverskueligt pga. de mange  personlige indlæg, og det er netop det, der har fået mange af de \"gamle\" brugere til at forlade eksperten. Nu skriver jeg her, een gang for alle, og det bliver forhåbentlig det sidste personlige indlæg fra ALLE parter, men det er nok højt satset...
Det med at være umoden, og behandle folk uden respekt, syntes jeg ikke du skal råbe op om, for jeg kan lynhurtigt, ved hjælp af de mails jeg har modtaget fra dig, bevise overfor alle, hvem, der er umoden og respektløs.
Jeg svarer dig på en pæn og behersket måde, hvorefter du sviner mig til med beskyldninger om både det ene og det andet.
Med hensyn til at modtage kritik, hvilket du ikke er helt god til, så er det, at modtage kritik, en af de få måder hvorpå man kan forbedre sin stil, og dermed blive bedre til sit arbejde. Hvis man ikke kan tåle kritik, kommer man ikke langt i livet, så det er en god idé at lære at acceptere andres mening. Man kan ikke forbyde folk at kritisere sit arbejde, da vi, så vidt jeg ved, stadig har ytringsfrihed i Danmark.

Samtidig vil jeg gerne undskylde alt dette påstyr overfor visionize.

Endnu en venlig hilsen fra
Thomas/tnh
Avatar billede uap Nybegynder
10. oktober 2001 - 23:08 #111
tnh>> Jeg gider ikke læse mere af det du skriver. Grunden til at jeg skriver herinde er at jeg ikke gider svare på dine mails. Du kritiserer mig på det groveste UDEN grund! Den måde du skriver til mig på forklare kun hvor lille forståelse du har for andre end dig selv.

Og for lige at minde dig om det igen, så var det dig der startede det hele, det var DIG der begyndte at skrive mails til mig UDEN jeg havde givet dig lov!
Avatar billede uap Nybegynder
10. oktober 2001 - 23:12 #112
Vil derudover fortælle alle andre at Tnh absolut IKKE har skrevet til mig på en PÆN OG BEHERSKET MÅDE.
Hvis du mener det Tnh, må du være sindssyg, for du ved derved ikke hvad du bruger dig selv til.

Jeg er også ked af at der bliver smidt så meget herinde som egentlig er ubrugeligt for spørgsmålet, men Tnh kunne måske en anden gang lade være med at skrive til mig bare fordi han synes mit design er elendigt, at jeg snakker børnehaveævl, og er et typisk pupertetstilfælde.

Men Tnh, jeg ER en teenager, og jeg ER i puptereten, så jeg ser IKKE noget problem i det!
Avatar billede tnh Nybegynder
10. oktober 2001 - 23:20 #113
Ok, jeg må bryde mit løfte og poste endnu et indlæg.
Jeg har ikke skrevet til uap fordi jeg synes hendes design er elendigt, men fordi hun lavede præcis samme \"V\" som mig, lige efter Visionize havde sagt god for det.
Så jeg håber ikke uap vil komme med flere beskyldninger uden hold i.

Og tillykke med din pupteret?

-> tnh, som også har været i puberteten, det var sjauv!!
Avatar billede etlekana Nybegynder
11. oktober 2001 - 00:31 #114
Syntes det lyder som om at TNH stadig er i puberteten *ggg* Ellers ville han jo være voksen nok til at lade være med at diskutere *gggg*

Nice design til jer allesammen, håber i hygger jer. For det er jo det vi er her for, bare en skam med typer som TNH der skal ødelægge det for andre bare fordi han ikke har selvtilid nok *ggg*

Mvh Etle
Avatar billede uap Nybegynder
11. oktober 2001 - 00:41 #115
Citat Tnh: \"Du er da helt ude af kontekst (svært ord.)
Og hvis du ikke mener jeg laver bedre design end dig,
så tag ind til byen og køb nogle stærkere briller.\"
Svar: Kære Tnh, jeg bruger allerede briller, og ved du hvad, de virker meget fint.

Citat Tnh: \"Så laver man noget, som \"kunden\" kan li\' og straks ændrer du din, i
forvejen, elendige stil til en billig efterligning af min, og så er det at
det hele bliver lidt for søgt.\"
Svar: Kære Tnh, jeg har ingen interesse i at efterligne dårlige efterligninger.
Hvad var det du sagde: \"Jeg har ikke skrevet til uap fordi jeg synes hendes design er elendigt\".
Nå, hvorfor så? Hvorfor skriver du?
Hvis du synes mit design er godt, hvorfor så ikke glæde sig over at jeg har STJÅLET noget fra dig?!
Desuden, hvis ham du kalder \"kunden\" synes jeg snyder og laver dårligt design, så lad dog HAM om at fravælge det pis som jeg eftersigende laver!

Avatar billede locturian Nybegynder
11. oktober 2001 - 00:44 #116
Hehe - thn - Du er for barnlig, opgiv det. Der er for mange grafiske kreationer til, at alle sammen kan være 100% unikke. Dsv. mange af de samme træk, vil opstå flere gange, i forskellige ting. Det ved enhver der bare har en smule interesse for grafik.

Så, drop dine barnelege, og kom videre.

PS; Synes det her var interessant, så jeg sætter mig også til at lave et logo :)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
11. oktober 2001 - 00:55 #117
Avatar billede tnh Nybegynder
11. oktober 2001 - 00:55 #118
Jeg er sq ikke for barnlig, hvis i læser hvad uap har fyret at til mig, så må jeg sige at jeg har opført mig utroligt behersket.

Klart at alt ikke kan være unikt, og hvis uap ikke havde lavet det V lige efter mig, så havde jeg da heller ikke sagt noget til det. Men det er der åbenbart ingen der har hjerne til at forstå?

hehe Etle, for du penge for det der?

Uha hvor du kan uap, skal jeg poste dine mails, eller må man ikke skrive den slags ord her på eksperten? Jeg tror at der er blevet sagt nok i den her sag, men uden virkning.

>> Vision!
kommer der egentlig ikke snart en afgørelse på den her opgave?
Det hele står ret stille, så hvis det er fordi du endnu ikke har fundet et tilfredsstillende logo, er det nok nødvendigt med lidt kritik, for jeg tror ikke folk har mod på at lave flere udkast før de har hørt hvordan det står til med din mening.

-> tnh
Avatar billede etlekana Nybegynder
11. oktober 2001 - 00:59 #119
Tnh > Nej jeg gør det gerne gratis. For sådanne nogle folk som dig burde have et spark så langt op i *beeeeeeep* at du fik øjnene op for hvad for en idiot du var.
Avatar billede uap Nybegynder
11. oktober 2001 - 01:02 #120
Tnh>> Jeg har ingen egentlig interesse i at vise dine mails herinde, men du sidder og lyver om det du selv har skrevet!
Avatar billede etlekana Nybegynder
11. oktober 2001 - 01:06 #121
Og det vil jeg godt stå ved for, da jeg har set hans mails
Avatar billede ztyxx Nybegynder
11. oktober 2001 - 01:11 #122
ih hvor er det dejligt at se hvor gode folk kan være ved hinandnen her på eksperten, så forstår man ikke hvorfor det ikke er bedre afspejlet i vores samfund, eller er det der netop er tilfældet, husk god opførsel og pænt sprogbrug ikke koster noget.......
Avatar billede etlekana Nybegynder
11. oktober 2001 - 01:13 #123
Sorry Ztyxx.
Avatar billede ztyxx Nybegynder
11. oktober 2001 - 01:17 #124
etlekana> det var nu ikke specielt rettet mod dig, synes bare at der alt for ofte er en ret dårlig tone i mange spm. det er åbenbart for let at komme med den slags udbrud når man sidder anonym bag sin skærm, jeg tror ikke at mere end højst fem procent af de grimme udtalelser om andre ville komme, hvis vi alle sad om samme bord
Avatar billede etlekana Nybegynder
11. oktober 2001 - 01:30 #125
Der vil jeg give dig helt ret Ztyxx. Men der er desværre nogen der ikke er voksne nok til at opfører sig på en ordentlig måde. Men selvfølgelig, det finder folk jo ud af at det holder ikke at gøre sådanner når man kommer ud i det rigtige liv for at arbejde.

Mvh Etle
Avatar billede jkmedia Nybegynder
11. oktober 2001 - 03:08 #126
HOLD DOG OP MED AT SPAMME DETTE SPM (selvom det nok er for sent nu!)
Skal vi ikke bare sige i begge for ret, og så får vi fred!
Avatar billede visionize Nybegynder
11. oktober 2001 - 06:18 #127
Der er ikke kommet nogle forslag i den sidste uge som kan true de to tidligere kandidater. Desværre er de lige gode, men der skal jo vælges 1.
Det bliver: http://jokn.webpunkt.dk/visionize53.gif
Så hvis jokn vil emaile et kontonr. hvor jeg skal overføre pengene, så regner jeg med at modtage filen i en meget høj opløsning.
Jeg er meget ked af at jeg bliver nødt til at fravælge http://www.jkmedia.dk/eksperten/visionize3.jpg , men jeg er villig til at tilbyde mine resterende point (270) til jkmedia i bytte for dit forslag.

Jeg skal samtidig også beklage at jeg ikke har haft mulighed for at give respons på daglig basis på de ellers mange gode forslag.

Mvh

Jonas Damgaard Nielsen
jonas.nielsen@jozz.dk
Avatar billede jkmedia Nybegynder
11. oktober 2001 - 06:35 #128
nej det er ligemeget! ellers mange tak!
Avatar billede jokn Nybegynder
11. oktober 2001 - 20:23 #129
visionize: jammen det er jeg da rigtig glad for :)

jeg bliver i så godt humør når nogen kan li det jeg laver :)

jeg sender en mail så hurtigt som muligt :)
Avatar billede jokn Nybegynder
11. oktober 2001 - 20:36 #130
jeg har lidt problemer med min mail så der kan godt gå nogle timer... sorry
Avatar billede tnh Nybegynder
12. oktober 2001 - 12:47 #131
Etle har nok ikke set uap\'s mails. Desuden kender Etle ikke til forløbet, og burde derfor slet ikke udtale sig.

Og hvis du, uap, ingen interesse har I at offentliggøre mine mails, hvorfor fa\'en har du så gjort det?

Jeg har længe været bruger på eksperten, men jeg har holdt en lang pause, netop pga. aldersniveau\'et. Jeg tog chancen og prøvede eksperten endnu en gang, i håb om at der var blevet tyndet lidt ud i de useriøse, men ak nej.

Dette er helt sikkert det sidste spm. jeg agter at deltage i her på eksperten, for man får ikke andet en sådan en gang lort her ud af det. Man kan kun håbe at det en dag vil gå den anden vej.

Men det er da også meget voksent af uap at finde en der kan hjælpe hende med at svine mig til. Jeg kunne også have fået venner og bekendte til at lukke en hel masse lort ud om dig, men det er ikke min stil.

Det er godt der findes mere seriøse fora rundt omkring på Nettet, tak for det!!

Jeg kan kun have ondt af Jer alle sammen, og håbe at I en dag vågner op, og finder ud af hvad der egentlig sker omkring Jer.

Må det gå Jer alle godt efter folkseskolen.

Hilsen Thomas, som må tilbage til sit arbejde.
Avatar billede etlekana Nybegynder
12. oktober 2001 - 13:36 #132
Godt så slippe vi da for dig *ggggg*

Det er der sikkert mange der bliver glade for.

Jo jeg kender til hele forløbet. Jeg har læst din mails tnh. Så bare glem alt om at fyre så meget pis af. Så meget pis som du har fyret af i dette ene spørgsmål er mere pis en folk kan fyre af på et helt liv.