Avatar billede meikp Nybegynder
30. september 2001 - 16:00 Der er 1 kommentar

Hvordan kan jeg få onlinetide på et chat

Hjælpe mig mit addr:
http://www.bcz.dk/bczchat/

jeg skal have online system på det og hjælpe mig
Avatar billede tmceu Praktikant
30. september 2001 - 16:05 #1
Uden at have været længere inde på siden end login, vil jeg mene du får bedre hjælp ved at oprette spørgsmålet i Programmering: PHP.

Jeg går ud fra at du gerne vil have at man skal kunne se hvem der er online på din chat ? Hvis det er tilfældet, bør du måske også omformulere dit spørgsmål lidt, i stedet for blot at kalde det et \"online system\".

Jo mere præcist du formulerer dit spørgsmål, jo bedre hjælp får du :-)