Avatar billede mibo5 Nybegynder
30. september 2001 - 15:43 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

problemer med mb kg7-raid kan ikke læse opstart disketten

Hej er der nogen der ved hvorfor af maskinen ikke vil læse opstart disketten efter at dette mb er sat i
Den vil ikke læse den når der bliver valt opstart med cdrom så stopper den fire linier inde
ellers læser den gotnok hvis det er opstart uden cdrom

Michael
Avatar billede marz* Nybegynder
30. september 2001 - 15:54 #1

det virker som om din disketter er beskadiget, og cd-rom support ligger i den beskadiget del :)
lav en ny boot disk, eller download en
http://bootdisk.com

marz*
Avatar billede mibo5 Nybegynder
30. september 2001 - 16:40 #2
det tror jeg ikke da jeg har fire disketter og de virker og tre pc\'er  de virker på de andre

Michael
Avatar billede mibo5 Nybegynder
14. oktober 2001 - 21:06 #3
jeg kan hvist ikke få nogen hjælp her