Avatar billede sbj Nybegynder
30. september 2001 - 13:28 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Den æder hukemmelsen

Hej
Jeg har skiftet den gamle computer ud med en ny - og er dermed gået fra win95 til ME.
Jeg oplever, at når min nye computer har stået tændt (og koblet på nettet) en nat, eller en hel dag, så bliver den frygteligt langsom. Jeg mener at have hørt noget om, at ME ikke frigiver den hukommelse den bruger..altså på programmer etc. der ER færdige.
Er der nogen der har oplevet det samme....og har en forklaring?
Avatar billede sunlock.dk Nybegynder
30. september 2001 - 13:30 #1
Avatar billede michael3480dk Nybegynder
30. september 2001 - 13:31 #2
Skrot WinME...!!!!!
Avatar billede sunlock.dk Nybegynder
30. september 2001 - 13:37 #3
Takker for points ;)

Jeg kan anbefale at du skifter ME ud med 98SE eller Win2000... klart mere stabile og bedre udnyttelse af RAM på 98SE og Win2000 end ME :)

::sunlock.dk::
Avatar billede sbj Nybegynder
30. september 2001 - 13:45 #4
Selv tak....for hjælpen. Så havde jeg ikke hørt helt galt!

Jeg tror jeg venter en måned eller to, så kommer XP heldigvis.
Avatar billede sunlock.dk Nybegynder
30. september 2001 - 13:47 #5
Tja, man må vel gå ud fra at XP ikke har samme problemer :)

::sunlock.dk::
Avatar billede sbj Nybegynder
30. september 2001 - 15:06 #6
forhåbentligt