Avatar billede foxy Nybegynder
14. februar 2000 - 01:21 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Holde det her Layout ?

HEJSA!!

Jeg vil bare gerne have lidt feedback på det her layout/design. Men der er ikke så manget indhold endnu, men hvad siger i til det ellers ???

http://www.kornum.cjb.net

Hilsen FoXy
Avatar billede jay Nybegynder
14. februar 2000 - 11:12 #1
Meget enkelt og nemt svar: "Layoutet holder så absolut."
Jeg kan ikke umidelbart komme med nogle kritikpunkter, måske fordi der ikke er nogle.
Avatar billede Slettet bruger
14. februar 2000 - 12:46 #2
Du har taget dette design fra razor's side!
Avatar billede foxy Nybegynder
14. februar 2000 - 13:05 #3
Nej, hvem er razor ?
Jeg har bare samlet alle de gode/flotte ting sammen, sådan at jeg selv synes at det ser godt ud.
Må jeg lige få et link til hans side ? Så jeg kan se det, og skrive det til ham, så se hvad han siger osv.
Avatar billede roslev Nybegynder
14. februar 2000 - 13:40 #4
http://www.razor.f2s.com/
christian-t>> han har da ikke ståjet en skid. Det eneste der er lidt ens er opbygningen af menuerne, og den er set tusindvis af gange før. Det er næppe razor der har patent på det.
Avatar billede roslev Nybegynder
14. februar 2000 - 13:45 #5
Ordet "ståjet" er hermed tilføjet retskrivningsordbogen! :-)
Avatar billede foxy Nybegynder
14. februar 2000 - 14:16 #6
Roslev -->> Det er rigtigt det er kun menu'erne der ligner lidt meget, men jeg har da mine runde. OK, min er også Centreret, men det er der sku også mange der har. Så jeg håber altså ikke Christian-t mener det for meget, for det kan jeg godt nok heller ikke se hvad han er sur over. Da mange har det sådan stillet op.