Avatar billede Slettet bruger
29. september 2001 - 21:22 Der er 7 kommentarer og
4 løsninger

Afspilning af en DVD - (Første gang...)

Jeg har lige været i Blockbuster og lejet en film for første gang efter at have købt et dvddrev og vil nu se det virke... Men der er ingen ting der starter op, jeg kan læse nogle dokumenter der ligger på skiven men jeg kan ikke \"åbne\" selve filmen...
Avatar billede 24u Juniormester
29. september 2001 - 21:27 #1
Du manglet sikkert en afspiller. fik du ingen programmet med?
Avatar billede bbs Nybegynder
29. september 2001 - 21:27 #2
Du mangler et program til det.
Tag evt. Microsoft Media Player ned, kan hentes på www.Microsoft.com
Avatar billede makse Nybegynder
29. september 2001 - 21:29 #4
Avatar billede 24u Juniormester
29. september 2001 - 21:30 #5
du kan hente en prøveversion af powerdvd her : http://www.gocyberlink.com/english/products/product_main.jsp?ProdId=28
Avatar billede Slettet bruger
29. september 2001 - 21:39 #6
Jeg har powerdvd instaleret (den siger dog at min trial periode er slut, og så sker der ikke mere...)
Avatar billede jkierkegaard Nybegynder
29. september 2001 - 22:38 #7
Der er forklaringen jo.... Når en trialperiode (prøveperiode) er overstået, så kan man ikke bruge programmet igen inden man betaler for det/indtaster et gyldigt registreringsnummer!
Avatar billede Slettet bruger
29. september 2001 - 23:56 #8
Så kan jeg vel bare bruge et andet program...
Avatar billede 24u Juniormester
30. september 2001 - 22:56 #9
tjo.. jeg har lige hørt at man kan bruge divx-playeren som kan hentes på : www.divx.com
Avatar billede master_nemo Nybegynder
30. september 2001 - 23:14 #10
dunse e godt sted er http://dvd.box.sk hvor der er alle afspillere og jeg skal komme efter dig :o)

/MN
Avatar billede bbs Nybegynder
01. oktober 2001 - 08:51 #11
Takker for points :)