Avatar billede skovfoged Nybegynder
29. september 2001 - 19:30 Der er 12 kommentarer

adsl

hej.
er der nogen der ved hvad jeg kan gøre ved mit adsl da jeg er på efter en time kan jeg miste forbindelsen når jeg downloader så går der ca 15 sec så kan jeg kalde op igen.
håber der er nogle genier da det er træls???
Avatar billede geek! Nybegynder
29. september 2001 - 19:36 #1
Er du sikker på det er ADSL du har??

Fordi man skal ikke kalde op til noget når man har adsl, der er man på hele tiden!

Avatar billede Slettet bruger
29. september 2001 - 19:37 #2
Det kan være TDC ADSL. Har du prøvet at slukke for pc og modem i 10 min og tænde igen?
Avatar billede geek! Nybegynder
29. september 2001 - 19:39 #3
Ok jeg kender så intet til TDC adsl.. Men har hørt en masse dårligt om det :)
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
29. september 2001 - 19:59 #4
geek!:> Man skal også \"ringe op\" når man har Orange ADSL..
Avatar billede perth1893 Nybegynder
30. september 2001 - 20:57 #5
Til Geek
Det er muligt at du har hørt en masse dårligt, men så må du konkretisere det.

Jeg har haft TDC ADSL i 8 måneder nu, og JEG HAR ABSOLUT INGEN PROBLEMER HAFT !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede simonhb Praktikant
01. oktober 2001 - 18:29 #6
100% enig med  perth1893, jeg har heller ingen problemer haft.
andet end jeg skulle bestille det 2 gange før det kom.
Avatar billede simonhb Praktikant
01. oktober 2001 - 18:31 #7
har du ADSL-ISDN opkobling?
Avatar billede perth1893 Nybegynder
01. oktober 2001 - 21:49 #8
>>> simonhb: Hvem spørger du?
Jeg har ISDN ved siden af ADSL, men de burde ikke betyde noget - hverken til det bedre eller værre.
Avatar billede skovfoged Nybegynder
02. oktober 2001 - 10:03 #9
jeg kan forstå at i prøver at overgå hinanden med hvad der er godt eller skidt ???.
men mit spørgsmål var ikke det, og ja, jeg skal kalde op, selv om jeg har adsl, da det er et usb modem der styrer mit adsl.
håber at i kan blive enige med hva der er godt eller skidt.
Avatar billede skovfoged Nybegynder
05. oktober 2001 - 14:31 #10
er der en løsning
Avatar billede perth1893 Nybegynder
05. oktober 2001 - 15:19 #11
Næ, åbenbart ikke
Avatar billede victor-1 Nybegynder
19. juni 2003 - 14:44 #12
Lukketid !