Avatar billede !asp Nybegynder
13. februar 2000 - 12:19 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Linux editor

Hvilken Linux editor kan tabbe flere linier på samme tid, ligesom MS Visual InterDev kan?

Editoren må også meget gerne kunne farve koden...
Avatar billede concorp Nybegynder
16. februar 2000 - 15:33 #1
hvad med emacs??
Avatar billede !asp Nybegynder
17. februar 2000 - 01:01 #2
kan den det?
Avatar billede concorp Nybegynder
17. februar 2000 - 12:54 #3
ja med de rigtige lisp pakker kan man alt
Avatar billede midiman Nybegynder
19. februar 2000 - 16:40 #4
Har du prøvet KDeveloper ??

Hvis du vil ha en lille editor til consolen, ka du prøve mcedit (fra mc), som følger med de fleste linux distributioner ... mcedit understøtter både indryk og syntax highlighting
Avatar billede tcg Nybegynder
02. april 2000 - 22:31 #5
emacs _kan_ alt, der er bare et spørgsmål om af finde det rigtige stykke lisp-kode på nettet eller lave det selv !
Avatar billede ppstyle Nybegynder
18. oktober 2000 - 02:20 #6
Emacs er et glimrende OS, men mangler en editor ;=)

Anyway du kan sende mig en mail hvis du vil have en Emacsconf fil der kan lave farvelade når du koder : dm@hallowpoint.dk