Avatar billede phpbuilderdk Nybegynder
29. september 2001 - 13:25 Der er 4 kommentarer

Sang

Jae... jeg var på discotek i går nat og der hørte jeg den fedeste sang, jeg kunne godt tænke mig at vide hvad den hedder så jeg kunne købe den på single...

Det starter med at der er en mand der siger noget på hollandsk eller et eller andet mærkeligt sprog.... og derefter laver de det vildeste dance/techno ud af nogle hane gal/kyllige lyde

Nogen der kender den ??
Avatar billede bbs Nybegynder
29. september 2001 - 13:26 #1
Ved ikke, men tag lige S|U|M 41 - FatLip ned.
Den er hamrende fed!
Avatar billede nuki Nybegynder
29. september 2001 - 13:45 #2
Jeg tror squ du har taget syre og været til enkebal. *ggggg*
Avatar billede wierdcow Nybegynder
29. september 2001 - 14:20 #3
Du kan evt. spørge Dan Rachlin på Jubii Musik(http://musik.jubii.dk/default.asp) - han besvare spørgsmål som denne... han er ret god til at finde frem til sådanne sange, bare uden videre...
Avatar billede sjovert Nybegynder
23. december 2001 - 14:52 #4
ja eller spørg Harske Hubbi :)