Avatar billede maseworld Nybegynder
29. september 2001 - 13:00 Der er 7 kommentarer og
8 løsninger

Hvad syntes I om min hjemmeside???

Hej!

Havad syntes I om min hjemmeside???
Hvad kan jeg gøre for at gøre den bedre???

http://www22.brinkster.com/maseworld
Avatar billede michael3480dk Nybegynder
29. september 2001 - 13:02 #1
Blå skrift på sort baggrund er meget svært at se.
Avatar billede mckim Nybegynder
29. september 2001 - 13:05 #2
Udemærket. grafikken er okay. Enig med de andre. ellers ok.

Avatar billede dingkee Nybegynder
29. september 2001 - 13:05 #3
Siden fungere faktisk ret godt.
Jeg ville bare ændre farven på teksten, den er meget svær at læse på sort baggrund.
Under billeder synes jeg at du skal lave katogi-logoerne om til den orange farve.

I menuen til højre, ville det være godt hvis der var lidt mere mellemrum mellem de forskellige punkter, kommer nogle gange til at ramme den oven over eller neden under.

Ellers ret godt :)
Avatar billede keysersoze Guru
29. september 2001 - 13:06 #4
ja - siden virker, men det er også (desværre) næsten det enste positive... farverne passer ikke særlig godt sammen, og de ting der ligger på siden kan findes 3452394087 andre steder
Avatar billede madd Nybegynder
29. september 2001 - 13:06 #5
her er jeg så lidt negativ....

Som michael3480dk skriver er det svært at læse den blå skrift.

Måske skulle du holde dig til een skrifttype på siden.

Billederne i menuen er svære at læse - måske presset for meget sammen ?

Din grafik passer ikke rigtig ind.. Prøv at se på knapperne under \"billeder\", de passer bestemt ikke til resten af siden.
Avatar billede madd Nybegynder
29. september 2001 - 13:07 #6
og dine motorcross billeder virker ikke!
Avatar billede Kengun Praktikant
29. september 2001 - 14:09 #7
Hva er vitsen med å ha 9 LIKE dropdownsmenyer på din Javaspill side? Det blir for dumt. Og MØRKEblå skrift på svart bakgrunn er svææært vanskelig at lese.
Avatar billede dar Nybegynder
29. september 2001 - 15:16 #8
mckim>> \"Enig med de andre...\" Mener du at michael3480dk er skitzofren eller hvad?
Avatar billede mckim Nybegynder
29. september 2001 - 15:21 #9
Dar >> Nej det var vidst en fejl :-P
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
29. september 2001 - 18:05 #10
En lidt skæg side. En lidt sjov effekt du har lavet med papiret der vender.

ALtså siden giver ikke et særlig første gang indtryk. Designet er ikke vildt godt. Brug en anden baggrundsfarve. Og lad teksten i menu gå længere ned.
7@13
Avatar billede yaief Nybegynder
29. september 2001 - 18:13 #11
wow - en inderligt ligegyldig side ...
Avatar billede jensanders Nybegynder
03. oktober 2001 - 20:32 #12
Siden mangler metakoder og titlekoderne er håbløse hvis det er meningen at søgemaskinerne skal finde og indexere siden.
Den ene titlekode er \"Velkommen\" så hvis nogen søger på ordet velkommen, så finder de din side.
Avatar billede lars66 Nybegynder
04. oktober 2001 - 15:05 #13
Pæn side, grafik ok, men tekst med mørkeblåt bør ændres til en lys farve /gul /lysegrøn
Avatar billede Kengun Praktikant
05. oktober 2001 - 07:30 #14
Lukke?
Avatar billede hv_elite Nybegynder
10. oktober 2001 - 21:42 #15
Hej!
Sider af den slags er set før...
Den er nu sjov nok. Det er synd der er 8 menuer under spil - hvorfor ikke kun en???
Vitserne på forsiden er lidt for lange og med den forkerte farve...