Avatar billede uniq Nybegynder
29. september 2001 - 12:45 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Windows XP Shutdown?

Mit windowsxp kan ikke lukke ned

Når jeg har trykket på Shutdown kommer der en boks frem med titlen DevDlr og man kan klikke End Now, uanset om man klikker End Now eller man ikke gør lukker den ikke ned.

Derefter kan man ikke åbne noget i Control Panel, der står den er ved at lukke noget ned, men den lukker ikke ned!!

Hvad er der galt
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
29. september 2001 - 12:50 #1
Jeg måtte formatere min maskine sidst jeg oplevede det der. Det hjalp heller ikke at bruge et ældre restore point jeg havde. (Lorte funktion i det hele taget - Den rydder ikke ordentligt op).

Installér igen og lav så en ghost i stedet af din XP partition. Installér alle programmer på en anden partition - På den måde vil det kun være XP partitionen du skal ghoste.

F.eks har jeg

c: win98
d: XP
e: Programmer - Først installerer du 98 så XP oveni.
f: spil

Hvis noget går galt er det kun c eller d jeg ghoster. F.eks fylder min win 98 backup 450Mb og tager 5½ minut at gendanne det hele.

/Nikolaj
Avatar billede uniq Nybegynder
29. september 2001 - 12:52 #2
det hjælper ikke at formatere, den gør det hver gang jeg har formateret
Avatar billede filen Nybegynder
29. september 2001 - 12:54 #3
f disk ???? Måske hjælper det ?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
29. september 2001 - 12:55 #4
Hvordan har du installeret det og hvilken version er det??
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
29. september 2001 - 12:57 #5
Hov var det ikke lidt tidligt at acceptere???
Avatar billede uniq Nybegynder
29. september 2001 - 16:05 #6
jeg tror jeg kom til at trykke Accepter da jeg skulle trykke Send, da jeg ville sende min kommentar