Avatar billede klingeling Nybegynder
29. september 2001 - 11:17 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

WEB CAM ?????

Jeg har lige skiftet fra modem til adsl. Og nu virker mit web-cam ikke mere, plejer bare at køre det gennem ICQ. Hvordan kommer det til det igen? Det samme gælder for den telefon som også er i icq.
Avatar billede kvanque Nybegynder
29. september 2001 - 11:27 #1
du skal lige lave noget port forwarding.
se min guide på http://www.eksperten.dk/spm/112770

Avatar billede klingeling Nybegynder
29. september 2001 - 11:29 #2
jeg har en cisco router. og er på hos cybercity. Betyder det noget?
Avatar billede kvanque Nybegynder
29. september 2001 - 11:49 #3
nope.

men jeg gik udfra wol.

det er meget simpelt med cc, istedet for al det bøvl med TFTP ringer du til support som enten kan guide dig igennem opgarderingen eller kan gøre den for dig, inden du ringer check lige at cc ikke allerede har gjordt det, smut ind i din router og skriv \"show version\".

den skal så være 2.4.x eller opaf.

hvis den er under 2.4.x så ring til cc og få dem til at hjælpe dig.

cc\'s support er nemlig god i forhold til WOL
Avatar billede klingeling Nybegynder
29. september 2001 - 11:58 #4
tak for hjælpen
Avatar billede kvanque Nybegynder
29. september 2001 - 12:01 #5
det var da så lidt
Avatar billede kvanque Nybegynder
29. september 2001 - 12:02 #6
det skal dog lige siges at du kan risikerer at telefon tingen stadig ikke vil fungeree.

hvis ikke er du nød til at skifte til en SOHO 77 router(kom lige i tanken om det)