Avatar billede emlap Nybegynder
29. september 2001 - 09:38 Der er 11 kommentarer

KRNL386.exe i Grokster/KaZaa

Efter at have installeret Grokster/KaZaa platformen ver.1.3.3 er den begyndt at sige der er KRNL386.exe error. Jeg har hentede de nyeste opdateringer til WIN ME/98 og jeg har prøvet at installere det på win 98 også, men det samme problem. Jeg har ikke haft dette problem men de tidligere versioner af Grokster/KaZaa, og nu kan jeg ikke finde de versioner, HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP!!!
Avatar billede zenjiin Nybegynder
22. oktober 2001 - 16:15 #1
Har haft samme prob selv, jeg kunne ikke finde anden løsning end at installere musiccity.com\'s morpheus i stedet det er samme program, men uden spyware og andre problemer det kører fint..
Avatar billede amyand Nybegynder
31. oktober 2001 - 13:16 #2
Det skyldes i KaZaa at programmet bliver lukket mens databasen bliver oprettet. Du kan evt. bare slette biblioteket c:\\program files\\KaZaa\\DB vær gang du starter programmet....

Da dette ikke er en fed løsning i længden, kan du også lade den stå INDTIL databasen er lavet....., kan tage mange timer hvis du har mange filer der skal deles.....
Avatar billede zenjiin Nybegynder
31. oktober 2001 - 13:27 #3
Ok, dvs da man lukkede den gangen før???
Avatar billede amyand Nybegynder
31. oktober 2001 - 20:50 #4
yep yep, det var i hvert fald den konklussion jeg kom til...., det kan også skyldes manglende opdateringer af Windows....., hvem ved ???
Avatar billede zenjiin Nybegynder
01. november 2001 - 03:12 #5
flot, du skulle sQ have haft svaret på mit ? den gang jeg havde det oppe.......
Avatar billede amyand Nybegynder
01. november 2001 - 13:44 #6
Man er vel til for at hjælpe andre..., hvem der får credits er vel underordnet.....
Avatar billede zenjiin Nybegynder
02. november 2001 - 12:16 #7
jo jo, men så havde jeg fået løst mit problem dengang ikk?? Nåmen jeg installerede Morpheus som er samme program, men uden spyware.....
Avatar billede amyand Nybegynder
02. november 2001 - 21:09 #8
yep, men det er vel aldrig for sent at vende tilbage til KaZaa....., jeg er heller ikke 100% sikker på at det er problemet, det var bare den eneste tænkelige konklussion jeg kom frem til.....
Avatar billede zenjiin Nybegynder
03. november 2001 - 15:19 #9
Jeg vender sQ ikke tilbage til KaZaA når jeg kan få det samme progran uden spyware....... (selvom KaZaA har et dansk islæt)
Avatar billede emlap Nybegynder
07. november 2001 - 08:58 #10
Har nu selv prøvet jeres alternativer, men intet af det virker, både med at lukke DB og lade den stå indtil DB er lavet og installere Morpheus i stedet, men NEJ!!!

Konklusionen blev at jeg måtte installere WIN2000 og SÅ køre det hele uden problemer, nok fordi den har NT platform, hvem ved - men det virker.
Avatar billede zenjiin Nybegynder
07. november 2001 - 09:46 #11
Ok, men det virkede for mig.....
Ellers prøv den nye XP???