Avatar billede pyld27 Nybegynder
29. september 2001 - 09:14 Der er 8 kommentarer

ftp med en cisco 677 igen

Jeg har oprettet en FTP-server med programmet Bulletproof. og med en cisco 677 cybercity 512/512
og så har jeg en hub swite trendnet te100-s88e på der jeg har 2 pc på net men jeg kan ikke forstår at når der er 3 på min ftp serve så bliver der en smidet af det er ligesom om det går i står når han er færdig med at hent en file og den skal skifte til en ny file.

så vil jeg hør om der er der har en ide i vad det kan være.
Avatar billede skwat Praktikant
29. september 2001 - 09:23 #1
I din server har du sikkert defineret et antal maks bruger
Avatar billede pyld27 Nybegynder
29. september 2001 - 09:35 #2
ja maks 5
Avatar billede kvanque Nybegynder
29. september 2001 - 11:05 #3
kunne lyde som en skod server,
så vidt jeg husker brugte du bullet proof FTP.

prøv at skifte til Serv-u
Avatar billede pyld27 Nybegynder
29. september 2001 - 12:19 #4
siger det er den bedst programe til en ftp server
Avatar billede kvanque Nybegynder
29. september 2001 - 15:43 #5
hvem siger det.
bullet proof selvfølgelg siger de selv det :).

hvis du skal have noget der bare ligner en ordentlig Ftp server under win32 er raidenFTPD
det bedste, men da den er forholdsvis skummel at sætte op anbefaler jeg den ikke.
Avatar billede tigerdyr2 Nybegynder
03. oktober 2001 - 03:55 #6
Jeg mener at G6 FTP er langt den mest brugervenlige www.gene6.com
Vh Bach
Avatar billede anderssk Nybegynder
05. oktober 2001 - 08:19 #7
Installer G6 serveren - den er nemmest at arbejde med. Kig evt på www.sonne.dk/adkw for hjælp til indstillinger
Avatar billede Slettet bruger
18. oktober 2001 - 21:55 #8
Skift til Cesar server den er nem og lige til, ingen bøvl blot der er adgang gennem router. Den mest simple ftp server jeg har prøvet. Kan hentes via expertftp.

kharder
icq# 71258492
www.expertftp.subnet.dk
www.expertftp.on2u.dk