Avatar billede 3tx Nybegynder
28. september 2001 - 21:55 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ny processor

Hej

Kan man købe en pakke med AMD Thunderbird 1400Mhz, og et bundkort der passer til, i stedet for at man skal købe de to ting hver for sig?
Avatar billede kludedukken Nybegynder
28. september 2001 - 22:13 #1
Nej, jeg har ikke set en sådan pakke ! - Men så besværligt er det da heller ikke :o)
Avatar billede kludedukken Nybegynder
28. september 2001 - 22:13 #2
Har du tænkt på SD-Ram eller DDR-Ram ?
Avatar billede davidchristensen Praktikant
28. september 2001 - 22:18 #3
Æh, sjovt spørgsmål..

Jo, du kan godt købe en pakke med en AMD processer og et bundkort der passer til.. Men de ligger bare ikke i samme æske. :-)

Jeg har lige købt en 1200Mhz af samme mærke og et bundkort der passer til - og, ja, det passer bare.. :-) Jeg købte dem forøvrigt på samme tid i samme butik, så det var ikke så kompliceret. Bare spørg i forretningen.. ;-)

-David
Avatar billede kludedukken Nybegynder
28. september 2001 - 22:23 #4
david78 > Det er jo ikke en samlet pakke af den grund !?
Alle (de fleste) produkter ligger jo i deres egen pakke og køber du så to pakker der passer sammen, er det jo ikke en samlet pakker !
Der er rigtig rigtig mange bundkort der passer til en Thunderbird.
Avatar billede rasmus_h Nybegynder
28. september 2001 - 22:27 #5
Jo det kan du faktisk godt... Se her: http://www.edbpriser.dk/bundles/bundles-show.asp?Kat=Processorer

Rasmus!
Avatar billede rasmus_h Nybegynder
28. september 2001 - 22:28 #6
Jeg anbefaler Bundle nr 77

Rasmus!
Avatar billede rasmus_h Nybegynder
28. september 2001 - 22:30 #7
Lige et godt råd: vent med at acceptere et svar. Lad der gå et par timer / dage før du acceptere, da der jo kan komme et svar som er bedre....

Rasmus!