Avatar billede wierdcow Nybegynder
28. september 2001 - 21:39 Der er 1 kommentar

RealTime

Jeg og et par kammerater er ved at lave en browser-baseret chat, som skal køre over en webserver, der er specialbygget til chatten...
Men er findes der et programmeringsprog/program der gør det muligt at lave realtime-programmering, så server-programmet bare køre, og vi kan lave ændringer direkte i servers kode, mens den køre..? Altså tilføje/fjerne funktioner/muligheder?
Avatar billede jakoba Nybegynder
28. september 2001 - 21:50 #1
Det kan du med ethvert scriptfil baseret sprog. (overskriv scriptfilen med en ny version)

Men 99.9999% af tiden opnår du ikke andet end at crashe systemet. Du skal virkelig være superkoder for at slippe godt fra det.

mvh JakobA