Avatar billede jerk Nybegynder
28. september 2001 - 19:30 Der er 2 kommentarer

playinggod.dk - er det god(t)?

Hej
Er der nogen der har prøvet at spille over nettet hos cybercitys playinggod.dk?
I så fald vil jeg gerne høre hvilke erfaringer i har gjort jer. Kører det omtrent lige så godt som når man har hele spillet på sin egen computer?

Og hvilken båndbredde skal man op på før det \"spiller\"?
Avatar billede solo20 Nybegynder
28. september 2001 - 19:50 #1
http://www.playinggod.dk for dem der ikke gider åbne et nyt vindue :-)
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
28. september 2001 - 20:36 #2
Der står ved hvert spil hvor lang tid det vil tage at hente med de forskellige forbindelser..

Tror ikke helt det er så meget streaming som de vil have det til at lyde somom..