Avatar billede christian18 Nybegynder
28. september 2001 - 17:05 Der er 21 kommentarer og
2 løsninger

hotbar.com

Hvor fanden finder jeg en uninstaller til hotbar, trode det var en fed ting, men det var det vist ikke...
mvh christian pedersen
Avatar billede cool-wil Nybegynder
28. september 2001 - 17:06 #1
http://hotbar.com/install/explorer/HBUnInst.exe
tror dette virker, prøv den, på deres side står der man skal hente det her program ned, fylder 40 k, lukke alle sine explore vinduer, og så uninstalle

wil/
Avatar billede keysersoze Guru
28. september 2001 - 17:07 #2
prøv at kigge i kontrolpanel -> tilføj/fjern programmer  måske findes det derinde...
Avatar billede cool-wil Nybegynder
28. september 2001 - 17:08 #3
ja keysersoze, det står der oxo man skal derinde

men tror nu det er nemmest med det program:-)
Avatar billede parazite Nybegynder
28. september 2001 - 17:08 #4
Avatar billede parazite Nybegynder
28. september 2001 - 17:08 #5
Jajaja... slow som man er... :)
Avatar billede christian18 Nybegynder
28. september 2001 - 17:12 #6
det går godt nok hurtigt herinde:-)

takker venner

her er lidt points til jeg

mvh christian pedersen
Avatar billede christian18 Nybegynder
28. september 2001 - 17:12 #7
jeg=jer undskyld
Avatar billede speedy Nybegynder
28. september 2001 - 17:14 #8
christian18 = cool-wil ????

/SpEeDy
Avatar billede speedy Nybegynder
28. september 2001 - 17:16 #9
I dette spm. http://www.eksperten.dk/spm/21276 skriver christian18 på hans hjemmeside at han hedder Christian Wilhelmsen, og det samme står på
cool-wil\'s mini-site

http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=cool-wil

hmmm... Og så prøver du at skjule det ved også at give points til et andet svar.

/SpEeDy
Avatar billede parazite Nybegynder
28. september 2001 - 17:29 #10
speedy : Hvor får du det fra? Altså, at det er en dobbeltbruger?
Avatar billede parazite Nybegynder
28. september 2001 - 17:32 #11
Avatar billede parazite Nybegynder
28. september 2001 - 17:36 #13
Endnu en:
http://www.eksperten.dk/spm/19238
Tjek hans opgivne mailadresse.
Avatar billede kapla Nybegynder
28. september 2001 - 17:39 #14
http://www.eksperten.dk/spm/76736 Ser også lidt suspekt ud!

Cool-wil>> Hvad har du at sige til dit forsvar?
Avatar billede kapla Nybegynder
28. september 2001 - 17:40 #15
Avatar billede parazite Nybegynder
28. september 2001 - 17:43 #16
kapla0 : 2 gode. Anmelder du?
Avatar billede kapla Nybegynder
28. september 2001 - 17:45 #17
parazite: Done!
Avatar billede cool-wil Nybegynder
28. september 2001 - 18:17 #18
hehe jeg har solgt talkzone.dk til ham, og han har ikke lavet noget om på den endnu

men det er ikke officielt solgt, men han har siden nu...
Avatar billede cool-wil Nybegynder
28. september 2001 - 18:18 #19
så det er mit forsvar, til at jeg ikke har en dobbelt bruger
Avatar billede cool-wil Nybegynder
28. september 2001 - 18:31 #20
eller den er nu ikke blevet solgt, han låner bare

hvis man bedømmer min bruger cool-wil, så syntes jeg at jeg har været meget aktiv herinde, startede i 98 og har været/er en del af dette her site..

så fatter jeg ikke hvorfor der kommer sådanne anklager om mig..

er det måske noget i galt at at jeg kender christian pederesen, fra da jeg gik på handelsskole, og da jeg gik derude, delte vi christian18 kontoen, da jeg ikke gad oprette mig selv med skole emailen dengang

Så jo jeg har ejet den konto, men gør det ikke mere, den bliver kun brugt af christian, da han ikke selv har inet der hjemme, og fordi han ikke gidder at bruge tid nede på bibiloteket, til at oprette en email...

så smid mig ud eller what ever, jeg er fucking ligeglad, kan bare ikke klare, at man ikke kan have en fortid, og kan hjælpe en ven i nød, uden at alle i går helt amok, over at jeg hjælper en af mine gamle venner, der skriver fra min gamle konto

Så det er ikke mig, men christian p, der har den nu

ok?
Avatar billede speedy Nybegynder
28. september 2001 - 18:32 #21
Okay, jeg kigger på denne adresse, og finder ud af at det er christian18 - Christian Wilhelmsen der har oprettet det:  http://www.eksperten.dk/spm/21276

Men det er underligt nok også Christian Wilhelmsen der ejer www.theroom.dk  og det står åbenbart på cool-wil\'s minisite på http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=cool-wil

Så jeg tror det bliver svært at modargumentere det.

/SpEeDy
Avatar billede speedy Nybegynder
28. september 2001 - 18:34 #22
ups, havde ikke lige set din sidste kommentar.

men du må da kunne se det fra vores synspunkt, når der er 2 der er så identiske som i er, svarer inden for 2 min. på et spm. som er legende let til 100 points.

/SpEeDy
Avatar billede cool-wil Nybegynder
28. september 2001 - 18:38 #23
ja jeg kan godt se moralen i det, men det nu altså ikke mig

http://www.eksperten.dk/spm/21276
mig på skolen i skive, før jeg selv fik inet der hjemme

havde da oxo cool-wil, men den kunne jeg kun tjeckke fra en pop3 adresse, og det kunne jeg ike på skolen, derofr brugte jeg den der..