Avatar billede mixart Nybegynder
28. september 2001 - 16:08 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Feedback ønskes

Er der no\'en der evt. vil kigge lidt på min seneste kreation, en side til min gamle gymnasieklasse (så vi ka\' finde hinanden, uploade sjove billeder etc.)..

Adressen er: http://www.3z4ever.dk
Avatar billede prodic Mester
28. september 2001 - 16:17 #1
Det er et plus, at siden tilpasser sig opløsningen.
Det er så bare en skam, at siden i en høj opløsning får teksten til at være meget lang, og det har en uheldig effekt når man læser det.

Sidens farver er fine, da de er holdt i samme nuance - kunne måske godt tænke mig lidt farve på billedet af skolen i højre hjørne - det virker for fnidret/kedeligt.

Link-linien er fin, du skulle måske overveje at fremhæve teksten lidt - den er ikke lige det første man får øje på når man danner sig et overblik på siden.

Menuen i venstre side, er også fin nok. Er bare tilbøjelig til at tro, at den fjerner for meget af teksten. Det er ret uheldigt, for man ved ikke helt hvad der gemmer sig under overskriften.

Alt i alt, virker siden gennemarbejdet og det er jo altid et plus.

en karakter(om du så kan lide dem eller ej) : 9@13
Avatar billede rfogh Nybegynder
28. september 2001 - 16:28 #2
Ovre til venstre - seneste indlæg: Slet \"RE: RE: RE: \" - Så der kun står titlen tilbage
Avatar billede mukke Nybegynder
28. september 2001 - 16:30 #3
ved 1024x768 på en almindelig 15\" skærm er teksten temmelig lille. Dette er naturligvis ikek altid et problem, men den lille tekst på den store plads giver nogle meget lange linier der efter min mening er ubehagelige at læse.

Rent funktionelt lagde jeg også mærke til at jeg ikke er vil med forumet. jeg vil klart anbefale at tilføje navigationsmuligheder fra de enkelte indlæg, så man ikke er nødt til at bruge tilbage knappen efter at have læst hvert indlæg.

Ellers en meget pæn side, selvom baggrunden måske skriger lige lovlig meget. Overvej om den kan tones bare en smule ned.
Avatar billede mixart Nybegynder
28. september 2001 - 16:58 #4
Dén med navigationen i forumet + de lange linier er taget til efterretning.. Laver det om straks :-)
Avatar billede jakoba Nybegynder
28. september 2001 - 17:09 #5
istedet for font-size i px skulle du her give den i pt. Siden er jo netop lavet så den tilpasser sig stor (højopløste) eller små (lavopløste) skærmvinduer efter behov. Så ville jeg se nogen fornuftigt store bogstaver:).

Giv teksten noget højremargin, det gør linierne korter i store vinduer og er også kønnere istedetfor at bogstaverne skraber imod kanten.

lidt loren ved baggrundsbilledet tager det ikke en krig at loade med modem? (men med bgcolor sat er det ikke påfaldende).

Det tager sin tid før man opdager menu-linien foroven er en menu og ikke blot dekoration. kan den gøres mere intuitiv?

burdet \'Bettina\' i \"Senest opdaterede profil: Bettina Kallesø K...\" ikke være et link direkte ind i profilerne?

der er 2 søg knapper efter søgefeltet??? (NS4.7)

Mestendels er det en prægtig side.

Alt ser ud til at virke i NS4.7.

God ide med login-beskyttelse af profiler der ikke ønsker at \'lege Big Brother\'.

klikkede på \"Jacob Eriksen\" for 4 minutter siden, den loader og loader ?.

God side.

mvh JakobA
Avatar billede mixart Nybegynder
28. september 2001 - 17:18 #6
Webhotellet er faktisk nede lige nu - de har vist genstartet.. Derfor!
Avatar billede mixart Nybegynder
28. september 2001 - 17:18 #7
Nu er den jo ikke optimeret til Netscape..men testet i både NS4 og NS6
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
29. september 2001 - 18:26 #8
Et rigtig godt design efter min mening. En lidt utraditionel måde at lave en menu på, da den indgår som en del af \"logoet\"

Dejlig at budskabet/indholdet bliver præsenteret klart og tydelig på forsiden. Man skal lige vende sig til baggrunds farven. Det giver en god effekt med den streg der går ned på skrå.