Avatar billede kampfeldt Nybegynder
28. september 2001 - 11:46 Der er 3 kommentarer

fejl ved start af programmer

Hejsa

Jeg har et underligt problem, hver eneste gang jeg prøver at køre et program (næste ligegyldigt hvilket)
får jeg fejlbeskeden \"dette er ikke et gyldigt win32 program\", hvad kan dette skyldes ?

Jesper
Avatar billede ole_madsen Ekspert
28. september 2001 - 11:48 #1
Har du haft besøg af en virus??
Avatar billede geek! Nybegynder
28. september 2001 - 11:48 #2
Fejlmeddelsen kommer gerne hvis der er fejl i programmets kilde eller det er en fil type som dit styresystem ikke kan genkende...

Det kunne tyde på du har været udsat for en virus...
Prøv og scan din maskine, også ville jeg anbefale du formatere din computer hvis det ikke hjælpe med en scan/clean for virus!
Avatar billede stig3 Mester
28. september 2001 - 12:56 #3
Jeg ville prøve at installere windows oven i den nuværende.

1. start op i dos \"med cd\"(fra en startdiskette)
2. kør install fra win98 biblioteket

Under installationen skal du så vælge at installere til samme mappe som den nuværende ligger i.