Avatar billede fjensen Nybegynder
28. september 2001 - 10:43 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Reminder

Findes der et program eller tjeneste der kan tjekke om
en hjemmeside er ændret og så sende mig en e-mail hvis den er det.
Avatar billede husi Nybegynder
28. september 2001 - 10:52 #1
Det tror jeg ikke!
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
28. september 2001 - 11:01 #2
Jeg ved ikke om du kan det du spørger om, men med den nye comMouse
(www.commouse.com) får du besked på musen hvis dine ynglings hjemmesider er blevet opdateret
Avatar billede lrp Nybegynder
28. september 2001 - 11:09 #3
Problemet er jo, at langt de fleste kommercielle hjemmesider er opbygget dynamisk ved hjælp af ASP eller PHP. En hjemmeside kan derfor ændres blot ved at tilføje/rette/slette i hjemmesidens database, der er placeret på serveren. Denne database har du ikke som bruger adgang til (du modtager nemlig kun den færdige HTML-fil, som serveren har dannet til dig på baggrund af oplysningerne i databasen) - og du har derfor ikke mulighed for at checke om databasen er ændret.
Avatar billede jaboo Nybegynder
28. september 2001 - 11:23 #4
Avatar billede fjensen Nybegynder
28. september 2001 - 12:06 #5
kom nu
Avatar billede kapla Nybegynder
28. september 2001 - 12:30 #6
Avatar billede hotpop Novice
28. september 2001 - 12:59 #7
du kan da bare sætte internet explorer til at tjekke om der er nye versioner af tidligere gemte sider :)
Avatar billede hotpop Novice
28. september 2001 - 13:00 #8
- fortsat... - hver gang internet explorer startes: fúnktioner - internetindstillinger - generelt - indstillinger.
Avatar billede fjensen Nybegynder
28. september 2001 - 14:09 #9
==> hotpop hvordan virker det
Avatar billede hotpop Novice
28. september 2001 - 15:55 #10
det virker ved at internet explorer tjekker om der er nye versioner af tidligere gemte sider hver gang internet explorer startes :)

hvor svært kan det være? :)
Avatar billede fjensen Nybegynder
14. oktober 2001 - 22:48 #11
plat
Avatar billede lrp Nybegynder
15. oktober 2001 - 08:59 #12
Admin er informeret!
Avatar billede skwat Praktikant
15. oktober 2001 - 09:03 #13
hotpop:>Vrøl så det er jo svært