Avatar billede fido82 Nybegynder
11. februar 2000 - 15:57 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

AGP spænding

Hey
Jeg har et asus v. 6600 geforce, og det medfølgende program, (smart Doctor) siger at AGP slotten kun giver 3,12 - 3,14 Volt, kan man ændre på det???? Altså så det giver mere spænding på AGP slotten???
Mit bundkort er fra Luckystar, og er model: 5mvp3
www.lucky-star.com.tw
Avatar billede cyberfox Nybegynder
14. februar 2000 - 00:42 #1
hmmm, hvor mange volt skal den da have?
Avatar billede fido82 Nybegynder
14. februar 2000 - 19:52 #2
3,3 Volt
Avatar billede preuss Nybegynder
16. februar 2000 - 18:08 #3
Der må di jo nok desværre sse i øjnene at du har en strømforsyning der ik ka klare den, der er mange strømforsyninger der ik ka klare de nye geforce, du er muligvis nødt til at sætte en ekstra i dit kabinet.
Preuss
Avatar billede preuss Nybegynder
16. februar 2000 - 18:09 #4
Undskyld de mange tastfejl...*gg*
Preuss
Avatar billede jester Nybegynder
24. februar 2000 - 16:58 #5
hmmm strømforsyning!?????
jeg kunne forstå hvis det var en athlon (der kræver en 300W strømforsyning).. nej det lyder mere som bundkortet der ikke giver nok spænding ud til dig geforce... men jeg må ærligt tilstå at jeg ikke har hørt noget ligenende.
kører det ikke godt nok???
der kan være kuk i nogle programmer!!! ;)
Avatar billede fido82 Nybegynder
09. april 2000 - 01:03 #6
det var ik programmet det var galt med, jeg har fået et nyt bundkort, og det løste det...