Avatar billede partyguiden Nybegynder
28. september 2001 - 09:34 Der er 7 kommentarer

att. admin: point

Hvis man nu har oprettet et spørgsmål og syntes man aldrig rigtig har fået noget svar på det, hvor når må man så trække sine point tilbage???
Avatar billede parazite Nybegynder
28. september 2001 - 09:38 #1
Når man selv finder det passende. Hvis andre brugere er uenige, så skal de nok brokke sig, og så kan I altid finde ud af om de alligevel skal have point.
Avatar billede partyguiden Nybegynder
28. september 2001 - 09:39 #2
Ok, det lyder også fornuftigt.
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
28. september 2001 - 09:42 #3
lad os andre få et link
Avatar billede hobbez Nybegynder
28. september 2001 - 09:54 #4
Og luk det med en begrundelse!

Lav et svar hvor du skriver at du ikke har fået noget svar, og derfor lukker.

Hvis der ER nogen der har svaret, så forlar hvorfor deres svar ikke kunne bruges (ellers virker det bare som om du tager point tilbage EFTER at du har fået hjælpen).

Hvis du selv har fundet svaret, så fortæl hvad du fandt ud af, så andre også kan få glæde af tingene.

/Rob
Avatar billede parazite Nybegynder
28. september 2001 - 09:57 #5
hobbez : Godt du lige fik det med! :)
Avatar billede hobbez Nybegynder
28. september 2001 - 10:09 #6
parazite >> Ja, ikke :o) Hader når der er nogen der bare lukker, EFTER at de har fået hjælp.

Eller værre endnu: Dem som vil give 30 point for et svar, men når de selv finder svaret, så vil de ikke nøjes med de 30 point (af deres egne, som de får igen, men det er da stadig 30 point).

/Rob
Avatar billede partyguiden Nybegynder
28. september 2001 - 11:19 #7
Tak, for alle svarerne!